Een heel korte week....helaas

Dit onderwerp gaat over de bestemming See

Zaterdag kwamen we voor de 3e keer aan voor een week in See… het zonnetje scheen dus meteen omkleden, passen regelen en de berg op… met de 5 en 8 jarige even de eerste bochten draaien in kinderland…
Gelukkig kijk ik wel eens naar Rugby want de 5 jarige vond het leuk om 200 meter recht naar beneden te jagen… na een succesvolle tackle met de 8 jarige twee pistes gedaan en toen had ze er ineens genoeg van… dag 1, dus wij rustig naar het appartement en nog even ski schoenen gaan shoppen voor mijn vrouw. Snachts een gillend kind wat na een paracetamol weer insliep… het was een voorbode helaas…

Zondag: lesdag… beide kids op skiles. Het begon goed maar toen ik na een half uur langs boarde en het gezicht van onze 8 jarige op onweer stond had ik al mijn twijfels. Na de drukke lunch wilde ze echt niet meer want ze had pijn… toch even doorgeduwd maar na 1 afdaling was het klaar en wilde ze naar huis… ze had oorpijn…
Na omgekleed te zijn heb ik de lokale arts gebeld om even te overleggen. We mochten meteen komen em die was heel duidelijk: middenoor ontsteking en je mag niet meer skieen (in See hebben ze les rond de 2200 meter en die druk deed haar erg pijn).

Balen!!! Vandaag in overleg met de verzekering gehoord dat we terug naar huis mochten en ze onze niet genoten dagen gewoon vergoeden gelukkig…dus nu voor de dump onderweg naar huis…

Dus vervelend, maar vooral voor mijn oudste dochter… wij zagen het ook niet zitten dat er steeds 1 de berg op moet(ski pas delen mocht officieel niet) en de ander moest beneden blijven. Netjes opgelost dus door de verzekering!
Nu een andere vakantie uitzoeken… en dan de vraag: gaan we dit jaar nog eens proberen of volgend jaar pas weer…keuzes

*bericht bewerkt door Miel op 03 feb 2020 19:29

Och wat balen zeg! Beterschap voor je dochter. Hopen dat het snel beter gaat en er mogelijk ook snel weer een nieuwe trip aan zit te komen.

Bergen + Sneeuw = ❤

Erg zuur dit. Wat zal de kleine een pijn hebben gehad!
Snel beter worden en gewoon een nieuwe trip regelen; het seizoen is nog lang niet over.

mama on a mission in the snow

Erg zuur dit. Wat zal de kleine een pijn hebben gehad!
Snel beter worden en gewoon een nieuwe trip regelen; het seizoen is nog lang niet over.

Skimams op 3 feb 2020 20:32

Ze was totaal niet haarzelf… en we dachten dat het kwam omdat ze de skiles niet leuk vond…
Maar bij de dokter in de wachtkamer was het echt een zielig hoopje mens… zo erg dat de assistente ons gewoon voorliet op andere patienten…(maar na een man met een smerige bovenarmbreuk)

Van alle soorten vakantiepech is ziekte of ongeval van je kind het ergst ook al omdat je er zelf machteloos bij staat. 😕
Op naar een volgende, wel geslaagde vakantie want die komt er wel.😉

Bla, bla, bla.

Ontzettend vervelend, en doet ook echt hartstikke veel pijn.
Vooral op hoogte. Beterschap en volgende keer hopelijk geen gedoe.

It is an amazing world

Hè bah, beterschap voor jullie dochter en mooi opgelost door de verzekering. Wellicht later dit seizoen nog een keertje nu je het geld retour krijgt? :)

Hè bah, beterschap voor jullie dochter en mooi opgelost door de verzekering. Wellicht later dit seizoen nog een keertje nu je het geld retour krijgt? :)

Harm op 4 feb 2020 08:37

Moeten even kijken wanneer… en of en hoe we vrij kunnen krijgen en welk gebied we dan zouden nemen… even nadenken… voor nu is het nog nooit zo makkelijk geweest om de vakantiewas te doen… zo uit de tas de kast weer in…

onze conclusie: Vervelend dat het moet, fijn dat het zo kon zoals het kon… en toch jaloers kijken nu naar de poederbeelden…

2 jaar geleden is ons ook zoiets overkomen, maar dan door de jongste die nog niet eens ging skien. Ook toen de valantie afgebroken zonder zelf ooit een hele dag op de skies te hebben gestaan…balen. Reis- en annuleringsverzekering waren toen heel fijn om te hebben, want anders ben je echt dubbel gepakt (en tijd en moeite en veel geld kwijt aan alleen anderen zien skien)

Dinsdag hebben we alle bonnetjes ingediend en donderdag stond het geld al op de rekening… dus idd… jammer maar helaas, uitkijken naar een volgende vakantie!

Wat balen inderdaad! Maar juiste keuze gemaakt! Gaat het al wat beter met haar?

Idd jammer van je reis. Wat op dat moment primeert, is de gezondheid van je kind en daar kan niks tegen op.

*bericht bewerkt door JDC op 09 feb 2020 14:58

Zodra ze aan de anti biotica begon met neusspray en we niet meer de berg op gingen, ging het eigenlijk wonderbaarlijk goed! (Gelukkig)

Zo dat was schrikken! Ik had een vraag voor de kinderen, die van mij zijn 8 en 11 en houden van stunten, is er ook een funpark in See?

Midgetboard

Zo dat was schrikken! Ik had een vraag voor de kinderen, die van mij zijn 8 en 11 en houden van stunten, is er ook een funpark in See?

midgetboard op 29 apr 2021 16:16

er zijn een paar schansen maar verwacht niks heel groots…(maar de leraren zijn er creatief genoeg!)

Plaats een reactie