overnachting Bregenz (route naar Fiss)

Vertrek vrijdag 14.2 naar Bregenz om vervolgens na overnachting zaterdag 15.2 door te reizen naar Fiss.
We willen d zaterdag graag als skidag benutten en vragen ons af wat een goed tijdstip is om te vertrekken om de drukte voor te zijn. Graag tips. Bedankt.

Het AI Hotel in Aichstetten als het een hotelletje langs de snelweg mag zijn. Niet duur en wel heel goed in orde. Ontbijt in de Mc Donalds of Autohof erlangs. Ligt op de weg tussen Memmingen en Bregenz, op een uur of 2 van SFL.

AI Hotel kan ik ook van harte aanbevelen.

Volgens mij is de vraag hoe laat te vertrekken op zaterdag. Niet om een een overnachtingshotel.
Ik zou zo vroeg mogelijk ontbijten, gelijk daarna weg en om 8.30 bij de Schönjochbahn!

Aftellen maar!

Volgens mij is de vraag hoe laat te vertrekken op zaterdag. Niet om een een overnachtingshotel.
Ik zou zo vroeg mogelijk ontbijten, gelijk daarna weg en om 8.30 bij de Schönjochbahn!

Matthieu op 4 feb 2020 18:45

Ik zou het ontbijt skippen, om half zeven in de auto zitten en lekker in Fiss ontbijten 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Volgens mij is de vraag hoe laat te vertrekken op zaterdag. Niet om een een overnachtingshotel.

Ik zou zo vroeg mogelijk ontbijten, gelijk daarna weg en om 8.30 bij de Schönjochbahn!

Matthieu op 4 feb 2020 18:45

Ik zou het ontbijt skippen, om half zeven in de auto zitten en lekker in Fiss ontbijten 😉.

Shane op 4 feb 2020 19:24

Je kan bij de hexenalm echt wel redelijke koffie krijgen…

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Indien je een handige overnachting wil zonder stress op de opvolgende ochtend zou ik overnachten in Nassereith. Dan ben je de Fernpaß voorbij en kun je rustig verder toeren de volgende ochtend en er makkelijk voor zorgen dat je optijd in Fiss bent en nog kunt parkeren onder de lift…

*bericht bewerkt door Bruuuno op 05 feb 2020 09:52

Wij verblijven altijd in Gasthof Hirschen in Dornbirn (iets voorbij Bregenz). Bevalt altijd heel erg goed, met zeer goed ontbijt en ook als we aankomen in de avond altijd heerlijk diner. Zeker een aanrader!

Dat laatste stuk kan s’ochtends tegen vallen. 2 jaar terug tijdens de krokus 5 uur gedaan over een stuk van normaal 2.15 uur. We waren om 7.30 aangereden in Memmingen ook via Bregenz. Mogelijk valt het mee omdat je een week eerder zit. In Fiss heb je wel een bakker waar je voor 8-10 euro pp een soort ontbijt hoekje hebt. Als je op crijdag op tijs bij je overnachting bent zou ik overwegen om uiterlijk om 6.30 aan te rijden.

Plaats een reactie