Reisgenoten gezocht 29-02 / 07-03 2020

Hoi allemaal,

Ik ben een fanatieke snowboarder (vrouw, 31) op zoek naar reisgenoten voor de periode 29-02-2020 / 07-03-2020. Nooit eerder heb ik reisgenoten gezocht via internet maar ik heb vrij gekregen maar helaas de anderen waarmee ik zou gaan niet…
Het maakt me totaal niet uit waar naartoe ik wil gewoon heeeeel graag naar de sneeuw!
Heb twee keer eerder gesnowboard in Frankrijk, mijn toenmalige reisgenoot noemde me een natuurtalent ;) Ik houd van een paar biertjes aan het einde van de dag. Wil in de ochtenden graag les nemen. Heb zelf geen auto dus zoek een gemengde groep waarbij ik kan aansluiten of een aantal mensen waarmee we wat kunnen boeken.

Ik hoor het heel graag als ik ergens bij aan kan sluiten!

Groetjes, Nadine

Hoi Nadine, week 10 staat op mijn verlanglijstje. Frankrijk, La Plagne, busreis, vertrek zaterdag 29-2 eind middag, retour week later zaterdag in de ochtend. Kosten €499, inclusief appartement en skipas Ook ik wil heeeel graag skiën, gebied bij mij bekend, interesse?
Laat het me maar weten, samen komen we er wel uit,groet, Maria.

Nadine, heb je al iets gevonden? Frankrijk is mijn favoriete wintersport i.v.m. lange afdalingen e.d…
Heb moeite met de auto te gaan, de bus brengt je tot aan de voordeur.
Hoor graag iets van je. Ook ik kan alleen in week 10.
Groet, Maria.

Nadine, wil en kun je me bellen? Nr. 023-5382717

Ik heb je een PB gestuurd.

Hi beide ik heb een groep gevonden en ga mee met deze groep: https://facebook.com/events/s/wintersport-ski-amade-20/67104…
Ook gevonden via dit forum. Er is nog plek voor 1 persoon met auto incl winterbanden uit NL. Als je wil kan je contact opnemen met Roderik! Zou leuk zijn!

Groet, nadine

Plaats een reactie