Kaartjes Snowworld Zoetermeer

Ik heb in een overmoedige bui teveel actiekaarten (via Nu.nl) gekocht. Door omstandigheden ben ik niet meer in de gelegenheid ze op tijd te benutten. Zijn geldig t/m 29/2 2020.
Baantoegang voor 4 uur
Aanschafprijs € 22,25
Ik heb er nog 5, wie maakt me los ?

Denk dat je ze voor die prijs niet kwijt gaat raken. Bij de hema waren (of zijn?) ze 1+1 gratis en bij de AH ook 50% korting. Dus exact dezelfde prijs. Dan kopen mensen liever daar de kaartjes denk ik.

ik sta open voor elk bod en anders helaas pindakaas…

Denk dat je ze voor die prijs niet kwijt gaat raken. Bij de hema waren (of zijn?) ze 1+1 gratis en bij de AH ook 50% korting. Dus exact dezelfde prijs. Dan kopen mensen liever daar de kaartjes denk ik.

Snowboarder28 op 4 feb 2020 19:56

Waarom? Maakt toch niks uit waar je ze koopt? En je helpt er een ander mee.

Nu zijn er geen kortingskaarten meer te krijgen. Dus als je ze niet op tijd had gekocht is dit echt prima prijs!

Denk dat je ze voor die prijs niet kwijt gaat raken. Bij de hema waren (of zijn?) ze 1+1 gratis en bij de AH ook 50% korting. Dus exact dezelfde prijs. Dan kopen mensen liever daar de kaartjes denk ik.

Snowboarder28 op 4 feb 2020 19:56

Bij Hema toch 44 euro 1+1
Bij degene 22,50 voor 1 persoon.
Komt beetje zelfde neer .
Helaas gaat voor die tijd bijons niet lukken.

Denk dat je ze voor die prijs niet kwijt gaat raken. Bij de hema waren (of zijn?) ze 1+1 gratis en bij de AH ook 50% korting. Dus exact dezelfde prijs. Dan kopen mensen liever daar de kaartjes denk ik.

Snowboarder28 op 4 feb 2020 19:56

Of je probeert een medeforummer te helpen, tóch ?

Plaats een reactie