En jij vindt een zwarte piste steil?

https://youtu.be/o3JnNg94yLo

Indrukwekkende beelden…

Click. Click. Peace

Verdikke, brrrr. Niks voor mij. Leuke stukjes met ‘wat’ ijsplaatjes staan er ook op het menu, respect voor wie daar van af skiet hoor. (Gek zijn doet geen pijn zeggen ze hier, gelukkig maar). :)
Alleen dat Franse dramagedoe met die ‘pratende’ berg hoeft voor mij nu ook weer niet. ;)

Bla, bla, bla.

Verdikke, brrrr. Niks voor mij. Leuke stukjes met ‘wat’ ijsplaatjes staan er ook op het menu, respect voor wie daar van af skiet hoor. (Gek zijn doet geen pijn zeggen ze hier, gelukkig maar). :)
Alleen dat Franse dramagedoe met die ‘pratende’ berg hoeft voor mij nu ook weer niet. ;)

bartvwg op 6 feb 2020 14:52

Van mij ook niet… ik krijg daar een beetje kriebels van ;-)

Click. Click. Peace

Pfff, best in voor een geintje op zijn tijd, maar dit is grotejongens-werk.

Edwin van Riel

Die hebben een andere verzekering dan van de NSKiV haha.

Levensverzekering past hier beter bij dan een reisverzekering @sjaak27 ;)

Edwin van Riel

Echt indrukwekkend! Dat zijn toch hele andere video opname’s als waar de meeste wintersporters mee thuis komen na een
wintersport vakantie😃. Mooi hoor dat er top-sporters zijn die dit doen en dat het allemaal zo goed en mooi in beeld wordt gebracht.

Precies wat steiler dan die harrakiri in Mayrhofen ;-)

Steil is iets wat tussen de oren zit.
En dit zit heel erg tussen de oren 😂

@hessel soms moet je niet te veel nadenken, de eerste 2 bochten zijn het moeilijkste. Zoals een trainer zo nu en dan roept “nur zwei schwunge, bist du wieder da” hahaha

Edwin van Riel

3:10 tussen mijn witte lakens beleef je ongekende dromen…verrek! dat is mijn verleidings/openings zin…werkt altijd!! :P :)
Genieten doen ze zeker met volle teugen haha :P

*bericht bewerkt door Freerider op 06 feb 2020 16:13

@hessel soms moet je niet te veel nadenken, de eerste 2 bochten zijn het moeilijkste. Zoals een trainer zo nu en dan roept “nur zwei schwunge, bist du wieder da” hahaha

evr66 op 6 feb 2020 16:11

Dit klopt met steil terrein skiën zeker, het is de eerste bocht!

Click. Click. Peace

Ik spreek de beste man ook niet tegen, anders neemt-ie wraak over 2 weken ;)

Edwin van Riel

Levensverzekering past hier beter bij dan een reisverzekering @sjaak27 ;)

evr66 op 6 feb 2020 15:28

Of eerst een "uitvaartplan"afsluiten. 😤🤕😷😲

Born to run. B.S.

Gang is alles, remmen is angst
Lijkt me eerlijk gezegd wel een keer tof om zo’n ski ervaring te doen

Prachtig. De tekst is die van Antoine Frioux zelf of van iemand anders?

Indrukwekkende skills en ballen. Na ja, met zo’n melige berg zou ik anders ook wel de kortste weg naar beneden kiezen. 🤭

@hessel soms moet je niet te veel nadenken, de eerste 2 bochten zijn het moeilijkste. Zoals een trainer zo nu en dan roept “nur zwei schwunge, bist du wieder da” hahaha

evr66 op 6 feb 2020 16:11

Dit klopt met steil terrein skiën zeker, het is de eerste bocht!

Rogier op 6 feb 2020 16:50

Ik denk dat mijn eerste bocht gelijk mijn laatste zou zijn.

Annoying skiers since 2003

Ik ben wel benieuwd of ze weer omhoog zijn gegaan om hun bevestigingsmaterialen cq touw op te halen ;-) ;-) ;-)

1 reactie is genoeg.

*bericht bewerkt door Jobbert op 06 feb 2020 20:52

Gaaf!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Gaaf om te zien! Het is alleen niets voor mij! Brrrrrr…

Ik ben wel benieuwd of ze weer omhoog zijn gegaan om hun bevestigingsmaterialen cq touw op te halen ;-) ;-) ;-)

Jobbert op 6 feb 2020 20:51

Touw neem je mee, vaste punten blijven zitten.

Click. Click. Peace

@rogier dan maar hopen dat dat niet al te veel van die overpriced ijsschroeven zijn ;)

Edwin van Riel

@evr66 overpriced valt wel mee ;-) maar met ijsboren kun je perfect ‘Abalakovs’/ ‘zandlopers’ maken, laat je alleen een touwtje (of zelfs dat niet) achter.

Click. Click. Peace

Dat dan weer wel, gesteld dat je ijs niet te luchtig is ;), leave nothing but holes ;)

Edwin van Riel

Net mijn pizza op als ik dit zit te kijken. Hij kwam er bijna weer uit. Mens, wat is dit misselijkmakend!

Uitrusten doen we thuis wel!

Ik ben wel benieuwd of ze weer omhoog zijn gegaan om hun bevestigingsmaterialen cq touw op te halen ;-) ;-) ;-)

Jobbert op 6 feb 2020 20:51

Touw neem je mee, vaste punten blijven zitten.

Rogier op 7 feb 2020 16:30

Hoe maken ze dat touw eigenlijk los als ze onderaan staan?

Prachtig filmpje, maar wat eng om zoiets te doen…

Peter Pos

@peterpos: handigste: afdalen aan een dubbeltouw dat je boven door een lus, ring oid haalt. Ben je klaar, trek je hem er gewoon doorheen ;)

Wat je dan boven achterlaat is minimaal

Edwin van Riel

@peterpos: handigste: afdalen aan een dubbeltouw dat je boven door een lus, ring oid haalt. Ben je klaar, trek je hem er gewoon doorheen ;)

Wat je dan boven achterlaat is minimaal

evr66 op 7 feb 2020 20:07

Ha, zo simpel en ik had het niet kunnen verzinnen :-)
Dank voor de uitleg !!!

Peter Pos

Ik heb er ook wel eens te moeilijk over gedacht. Bleek t zo f*cking simpel inderdaad hahaha

Soms denk je te moeilijk ;)

Edwin van Riel

Plaats een reactie