Skileraren Winterberg gezocht voor krokusweek Noord Nederland

Het is onvoorstelbaar druk… dus:
Heb je Anwärter of Landes, maar zit een hele week lesgeven ver weg er niet in?
Bij Der Brabander zoeken we voor de eerste krokusweek - 15-23 febr. - nog gediplomeerde leraren
Stuur even een persoonlijk bericht, dan zet ik dat even door…l

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Wie wil daar nou lesgeven 😃😃
Rij 3 uur door en je zit midden in het echte werk.
Sorry je bent nu toch niet boos
Harry 😉

null

Wie wil daar nou lesgeven 😃😃
Rij 3 uur door en je zit midden in het echte werk.
Sorry je bent nu toch niet boos
Harry 😉

null

Hooykaas op 8 feb 2020 18:29

En jij gaat in de kinderwei staan in die omgeving?..

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Moet je gediplomeerd zijn om les te geven aan mensen die naar Winterberg gaan? Is een spijkerbroek niet genoeg?

A winter without powder isn't a winter!

Dacht het niet @Harry(Winterberg)
Dan kan beter naar Winterberg gaan 😃
Toch een beetje boos Harry
Moet je tegen kunnen met al die lastige klanten uit Nederland.
Even serieus ik wens je veel plezier dit seizoen 👍🥂

Moet je gediplomeerd zijn om les te geven aan mensen die naar Winterberg gaan? Is een spijkerbroek niet genoeg?

Joostw op 8 feb 2020 18:36

met Unox muts en vooral geen handschoenen!

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Flauw, want Winterberg is een uitstekende locatie voor skilessen. Als je er nog niets van kunt zijn de hellingen lang genoeg om te leren. Het lijkt me een uitstekende opstap voor een vakantie in de Alpen. En als je merkt dat je het helemaal niet leuk vindt, kun je snel weer naar huis. Als het weer maar goed is. En dat is altijd best tricky in Winterberg. Van skieën in de regen word je niet snel enthousiast voor de skisport lijkt me.

En bovendien is wintersport een kostbare gebeurtenis die niet voor iedereen weggelegd is. Een paar dagen Winterberg is alweer een stuk toegankelijker voor veel mensen. Dat is ook de reden dat je relatief veel spijkerbroeken ziet. Sommige mensen zijn verstandig en kopen niet meteen een complete outfit om iets te doen wat ze nog nooit eerder hebben gedaan (ben ik soms wel jaloers op😬)

Plaats een reactie