Ben opzoek naar Volkl Racetiger

Hallo mede skiers en snowboarders,
Ik heb afgelopen vakantie een paar ski's uit geprobeerd bij een verhuur zaak. Een paar van de ski's die ik heb geprobeerd vond ik erg fijn skien, Helaas kan ik ze op internet niet vinden. Het gaat om Volkl racetiger scr 2019/2020

Weet iemand de vervanger hier van ? of waar je dit type kan kopen

*bericht bewerkt door Sandermski op 16 feb 2020 19:06

null

*bericht bewerkt door Sandermski op 16 feb 2020 18:58

Misschien even naar de catalogus van het merk gaan googelen daar staan vaak ook de huur ski’s in. Misschien is deze namelijk speciaal voor de verhuur qua print

From a galaxy far far away.............

@Yahoo ik kan niks vinden over rental in de catalogus van volkl

@ Robert7
Is dit een betrouwbare site ?

Geen idee, maar dit is wellicht een oplossing voor twijfels:

Parallel zum Versand kannst Du im Bestellvorgang auch die Abholung wählen und somit Deine neuen Wegbegleiter direkt bei uns in Innsbruck abholen:
Mo. - Fr. 08:30 - 17:00 Uhr: SportOkay.com (Google Maps: https://goo.gl/maps/LTyn5SE4uR12; PLUS Code 7CGH+WW Innsbruck), Werner-von-Siemens-Strasse 5, 6020 Innsbruck, Österreich. Bitte nutzt den Eingang im Westen. Parkplatz ist vorhanden, Bushaltestelle “Siemens” oder “Grenobler Brücke” sind in Fußnähe.

Ik weet niet waar je heen op vakantie gaat, maar als het Oostenrijk is kun je in Tirol ophalen.

Ik heb regelmatig wat besteld bij Sportokay en alles is netjes geleverd, geen gedoe gehad.

Kijk of je met creditcard kan bestellen. Dan ben je verzekert

From a galaxy far far away.............

@robert7
Ik ben net gisteren terug gekomen uit italy.
Maar zal er eens over nadenken

Plaats een reactie