Skidepot bergstation

Hallo,

Wij zijn alweer bezig met de voorbereidingen van volgend jaar.
Wij zijn op zoek naar een locatie waarbij er een skidepot aanwezig is bij het bergstation, zoals bijvoorbeeld in Neukirchen.

Alvast bedankt.

Dat moet je wel willen hoor. Afgelopen november meegemaakt dat een stel van onze groep ski’s had gehuurd, opgeborgen boven voor de dag van morgen. Vanwege het weer de lift gesloten, dus met de hele groep uitgeweken naar een ander gebied, nou ja, daar nog maar twee setjes huren dan hahaha.

Ik neem ze wel gewoon mee naar beneden ;)

Edwin van Riel

In verband met gezondheidsproblemen en kleine kinderen zijn we hier nu naar op zoek. We weten welk risico er aan vast zit :)

Dan is het niet anders inderdaad, succes ;)

Edwin van Riel

Serfaus op Komperdell is er één van Patscheider

Ski Juwel, Alpbachtal heeft een ski depot boven. Skiverhuur ook op de berg mogelijk. Ook in het dal natuurlijk

See heeft dit

Sölden, bij de gigijoch zit boven een zaak.

Mayrhofen, bergstation van de Penkenbahn, heeft zowel een depot als lockers. In het depot gaan ze echter niet zo zorgvuldig met je helm om, dus die zou ik gewoon mee naar je hotel/appartement nemen.

Uitrusten doen we thuis wel!

Dat moet je wel willen hoor. Afgelopen november meegemaakt dat een stel van onze groep ski’s had gehuurd, opgeborgen boven voor de dag van morgen. Vanwege het weer de lift gesloten, dus met de hele groep uitgeweken naar een ander gebied, nou ja, daar nog maar twee setjes huren dan hahaha.

Ik neem ze wel gewoon mee naar beneden ;)

evr66 op 18 feb 2020 16:49

@evr66 Beetje off topic. TS vraagt net depot aan BERGstation om dergelijke situaties te vermijden wss.

@HB Ischgl, Galtür, Kappl, See

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Dat moet je wel willen hoor. Afgelopen november meegemaakt dat een stel van onze groep ski’s had gehuurd, opgeborgen boven voor de dag van morgen. Vanwege het weer de lift gesloten, dus met de hele groep uitgeweken naar een ander gebied, nou ja, daar nog maar twee setjes huren dan hahaha.

Ik neem ze wel gewoon mee naar beneden ;)

evr66 op 18 feb 2020 16:49

@evr66 Beetje off topic. TS vraagt net depot aan BERGstation om dergelijke situaties te vermijden wss.

@HB Ischgl, Galtür, Kappl, See

iSKI op 18 feb 2020 20:58

Nee hoor, juist niet, als ze boven liggen en je kunt daar niet komen heb je best een probleem. TS begreep dat prima.

En om off-topic reacties te wijzen, hebben we prima moderators, maar toch bedankt 🙏

Edwin van Riel

Ski Juwel, Alpbachtal heeft een ski depot boven. Skiverhuur ook op de berg mogelijk. Ook in het dal natuurlijk

Fennetje op 18 feb 2020 17:27

Is dit niet alleen maar voor H+N klanten? Wel zo handig om bij te vermelden.

Ski Juwel, Alpbachtal heeft een ski depot boven. Skiverhuur ook op de berg mogelijk. Ook in het dal natuurlijk

Fennetje op 18 feb 2020 17:27

Is dit niet alleen maar voor H+N klanten? Wel zo handig om bij te vermelden.

PaulPalmpje op 18 feb 2020 22:05

H + N klanten?

Ski Juwel, Alpbachtal heeft een ski depot boven. Skiverhuur ook op de berg mogelijk. Ook in het dal natuurlijk

Fennetje op 18 feb 2020 17:27

Is dit niet alleen maar voor H+N klanten? Wel zo handig om bij te vermelden.

PaulPalmpje op 18 feb 2020 22:05

H + N klanten?

HB op 18 feb 2020 22:07

Ja dat klopt. H&N is de sportzaak. Daarom dat ik melde dat daar skiverhuur is. Maar misschien is tegen betaling meer mogelijk, eigen skis kunnen namelijk ook geplaatst worden. Wij huren eigenlijk altijd bij H&N dus letten er niet op.

Haha, ok, bedankt voor de uitleg.

Kaprun Kitzsteinhorn.

mama on a mission in the snow

Plaats een reactie