Googlemapsen

De carnavalsweek is al goed ingezet. Zowat elke invalsweg van de Alpen begint dicht te slibben om 8.30. Zijn er nog weirdo’s die dat in de gaten houden? 😀

Ik kijk ook vaak even op wisseldagen, het is nu inderdaad al erg druk overal! Maar ja, de drukste dag van het jaar waarschijnlijk…

Peage bij Lyon

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/e1525e8159257022859a786c...

Click. Click. Peace

De Fernpas staat ook weer - traditioneel - vast. 🤷‍♂️

Bla, bla, bla.

Ben benieuwd, ga pas om 11:30 uur rijden. Ik hoop achter de files aan…

2 uur vannacht vertrokken, 14 uur in Zillertal aangekomen.
Gewoon op de snelweg over Munchen en Kufstein.
Ik vindt het nog meevallen

2 uur vannacht vertrokken, 14 uur in Zillertal aangekomen.
Gewoon op de snelweg over Munchen en Kufstein.
Ik vindt het nog meevallen

Sander-Dingemanse op 22 feb 2020 14:49

Fijne vakantie!

Lijkt vandaag alles mee te vallen met de voorspelde drukte. Files op de bekende knelpunten, maar niks extreems lijkt het.

Gisteren rond het middaguur vertrokken, 9,5 uur later aan de bar in het hotel in München. Over Kassel, was prima te doen. Vanmorgen weer om 7 uur in de auto. Toen was het al wel redelijk druk, maar eenmaal op de 93 naar Kufstein, viel het al mee en pas bij de afslag Brixen in Italië weer een beetje oponthoud. Viel mij dus ook alles mee, wel bewust de Fernpass vermeden.

Mijn ouders zijn vanmorgen 4.00u vertrokken uit Zeeland, ze verwachten over een kwartiertje aan te komen in Auris (Alpe d’Huez) ze hebben uren stil gestaan bij le pont de clax. Wel lekker weertje daar. 25 graden door de föhn in de dalen.

Born to Ride

Plaats een reactie