Ski lockers in Les Menuires

Weet iemand of er skilockers in Les Menuires te huur zijn om zo dagelijks de ski's en schoenen achter te laten?
Of winkels die verhuren met een depot/lockers erbij?
we zitten namelijk 3km van Les Menuires af.

Groet.

In alle jaren dat wij er komen heb ik nog nooit lockers gezien in Les Menuires. Wellicht via de winkels waar je ski’s kan huren maar ook dat zijn wij nog nooit tegen gekomen. Wel mochten wij bij de skishops onze eigen ski’s achterlaten als wij eens een dagje ski gingen testen maar dat is wrs niet je bedoeling.

Nooit gezien in les menuires . Je zou winkels moeten vragen.
Ik weet wel een skischool die het doet , maar waarschijnlijk alleen voor klanten. .

Of mail de toerist Office in les menuires.

@trappie1960.Ik vraag me af waar je dan precies verblijft. Zowat de hele omgeving van Les Menuires is ski in/ski out. Saint Martin ligt bijvoorbeeld ook circa 5 km. van Les Menuires en is ook ski in/ski out. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je het gebied kent en de huisvesting bewust gekozen hebt. Je zou het bureau toerisme de vraag kunnen voorleggen.

Hen48

Ik durf er bijna mijn handen voor in het vuur te steken dat bijna heel L3V geen ruimte heeft waar je een locker kan huren.
Simpelweg omdat daar geen cent aan te verdienen is in een gebied dat zowat volledig ski in/out is of altijd een loop afstand heeft naar een piste of lift.
Waar je verblijft is me dan ook een raadsel, je hebt welliswaar wat appartementen die buiten de dorpen vallen maar volgens mij kun je dan nog altijd de bus of auto pakken en ergens parkeren.

*bericht bewerkt door Freerider op 27 feb 2020 12:02

Tussen St. Martin en les Menuires ligt een aantal dorpen.

Je zou bij prosneige kunnen proberen .ze hebben lockers weet ik . Alleen ben bang dat het alleen voor klanten is . Mailen kan in Nederlands . Skischool zit aan de kant van de Tex mex in la croisette .

@Dr Phil. Klopt o.a. Levassaix . Maar vanuit dat gebied kun je meestal richting Le Bettex of Saint Martin skiën.

Hen48

Ik sprak tijdens mijn vakantie een paar Belgen, die zaten ook in zo’n dorp. Die gingen elke dag naar Les Menuires met de auto.

Plaats een reactie