Outfit ESF kopen

Hallo iedereen. Ben afgelopen jaar al gaan skiën in Frankrijk en zag daar zoals gewoonlijk de gekende rode pakjes van de ESF skischool. Zelf leek het me leuk om er ook zo eentje te hebben voor een feestje hier in met thema wintersport. Nu had ik daarvoor ESF zelf (het centrale bureau) via Facebook gecontacteerd, zei zeiden dat dit toegelaten was omdat ze om de x aantal jaren nieuwe outfits hebben, maar dat ik dit zou moeten onderhandelen met een plaatselijke skischool. Nu ben ik dit pas de laatste dag ter plekke te weten gekomen en nu ben ik dus niet meer ter plekke. Is er iemand die mij hierbij zou kunnen helpen of tips heeft?

Ik ben dus echt op zoek naar een volledige outfit; broek +jas, en dan eventueel een soft Shell bijhorend en zo’n lange jas voor in de regen erbij zou ook echt geweldig zijn.

Alvast bedankt!

Kun je niet een aantal ESF schoolen mailen of niet iemand nog van een oud pak af wil?

*bericht bewerkt door Hessel op 29 feb 2020 18:34

Als ik op de links klik komt er steeds een foutmelding op, doe ik iets fout?

Beter zo @GertD ?

Beter zo @GertD ?

Hessel op 29 feb 2020 18:35

Ja nu zie ik het, bedankt!

Als esf niet lukt zijn er ook nog andere skischolen in Frankrijk . Oké geen rode pakjes . Maar misschien ook opties.

dubbel

*bericht bewerkt door miepmiep op 29 feb 2020 20:16

Op xspo kan je teamoutfits kopen. Ook leuk. Wel geen ESF of schischule. Nog een segment hoger.

https://www.xspo.nl/search?sSearch=team&p=1

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

@GertD Voor een feestje prima! Maar mocht je dit dragen in een skigebied, zelfs overjarig, en het lijkt op lesgeven dat je doet loop je erg, erg grote kans om een dag (of meer)) op de Franse gendarmerie te zitten…

Click. Click. Peace

Hallo iedereen. Ben afgelopen jaar al gaan skiën in Frankrijk en zag daar zoals gewoonlijk de gekende rode pakjes van de ESF skischool. Zelf leek het me leuk om er ook zo eentje te hebben voor een feestje hier in met thema wintersport. Nu had ik daarvoor ESF zelf (het centrale bureau) via Facebook gecontacteerd, zei zeiden dat dit toegelaten was omdat ze om de x aantal jaren nieuwe outfits hebben, maar dat ik dit zou moeten onderhandelen met een plaatselijke skischool. Nu ben ik dit pas de laatste dag ter plekke te weten gekomen en nu ben ik dus niet meer ter plekke. Is er iemand die mij hierbij zou kunnen helpen of tips heeft?

Ik ben dus echt op zoek naar een volledige outfit; broek +jas, en dan eventueel een soft Shell bijhorend en zo’n lange jas voor in de regen erbij zou ook echt geweldig zijn.

Alvast bedankt!

GertD op 29 feb 2020 17:55

Heh Biertje?

*bericht bewerkt door ruudsan op 01 mrt 2020 15:49

@GertD Voor een feestje prima! Maar mocht je dit dragen in een skigebied, zelfs overjarig, en het lijkt op lesgeven dat je doet loop je erg, erg grote kans om een dag (of meer)) op de Franse gendarmerie te zitten…

Rogier op 1 mrt 2020 15:14

Ben ik niet meteen van plan te doen. Maar gewoon ermee skiën zou dan theoretisch wel mogen, met vrienden of familie? Want het lijkt me vreemd moest ESF het toestaan en dat de politie iemand er dan voor zou meenemen. Ik heb trouwens nog nooit politie op de pistes gezien. Dus hoe merken ze dit dan?

@GertD Voor een feestje prima! Maar mocht je dit dragen in een skigebied, zelfs overjarig, en het lijkt op lesgeven dat je doet loop je erg, erg grote kans om een dag (of meer)) op de Franse gendarmerie te zitten…

Rogier op 1 mrt 2020 15:14

Ben ik niet meteen van plan te doen. Maar gewoon ermee skiën zou dan theoretisch wel mogen, met vrienden of familie? Want het lijkt me vreemd moest ESF het toestaan en dat de politie iemand er dan voor zou meenemen. Ik heb trouwens nog nooit politie op de pistes gezien. Dus hoe merken ze dit dan?

GertD op 1 mrt 2020 19:20

Waarom zou je dit überhaupt willen? Ik begrijp zoiets echt niet … iets impliceren dat je niet bent.

Chrz!
D

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

@dokteruk
In jouw vakgebied noemen ze zoiets toch…schizo…of skizo? 🤔

Born to run. B.S.

@GertD Voor een feestje prima! Maar mocht je dit dragen in een skigebied, zelfs overjarig, en het lijkt op lesgeven dat je doet loop je erg, erg grote kans om een dag (of meer)) op de Franse gendarmerie te zitten…

Rogier op 1 mrt 2020 15:14

Ben ik niet meteen van plan te doen. Maar gewoon ermee skiën zou dan theoretisch wel mogen, met vrienden of familie? Want het lijkt me vreemd moest ESF het toestaan en dat de politie iemand er dan voor zou meenemen. Ik heb trouwens nog nooit politie op de pistes gezien. Dus hoe merken ze dit dan?

GertD op 1 mrt 2020 19:20

Dit is evengoed verboden. En een telefoontje door de skischool is zo gedaan. Ik zie regelmatig politie. De bergredding (niet de pisteredding) is ook politie trouwens.

Click. Click. Peace

Geborduurd embleempje van ESF er af halen en probleem opgelost.

@GertD Voor een feestje prima! Maar mocht je dit dragen in een skigebied, zelfs overjarig, en het lijkt op lesgeven dat je doet loop je erg, erg grote kans om een dag (of meer)) op de Franse gendarmerie te zitten…

Rogier op 1 mrt 2020 15:14

Ben ik niet meteen van plan te doen. Maar gewoon ermee skiën zou dan theoretisch wel mogen, met vrienden of familie? Want het lijkt me vreemd moest ESF het toestaan en dat de politie iemand er dan voor zou meenemen. Ik heb trouwens nog nooit politie op de pistes gezien. Dus hoe merken ze dit dan?

GertD op 1 mrt 2020 19:20

Waarom zou je dit überhaupt willen? Ik begrijp zoiets echt niet … iets impliceren dat je niet bent.

Chrz!
D

dokteruk op 1 mrt 2020 23:16

Ik wil dit ook niet, zoals je uit mijn post bovenaan kon aflezen

@GertD Voor een feestje prima! Maar mocht je dit dragen in een skigebied, zelfs overjarig, en het lijkt op lesgeven dat je doet loop je erg, erg grote kans om een dag (of meer)) op de Franse gendarmerie te zitten…

Rogier op 1 mrt 2020 15:14

Ben ik niet meteen van plan te doen. Maar gewoon ermee skiën zou dan theoretisch wel mogen, met vrienden of familie? Want het lijkt me vreemd moest ESF het toestaan en dat de politie iemand er dan voor zou meenemen. Ik heb trouwens nog nooit politie op de pistes gezien. Dus hoe merken ze dit dan?

GertD op 1 mrt 2020 19:20

Dit is evengoed verboden. En een telefoontje door de skischool is zo gedaan. Ik zie regelmatig politie. De bergredding (niet de pisteredding) is ook politie trouwens.

Rogier op 2 mrt 2020 08:12

Dat wist ik niet van de bergredding!

Geborduurd embleempje van ESF er af halen en probleem opgelost.

Geraertshoven op 2 mrt 2020 08:18

Of jasje kopen van club ESF.
Dit zegt dan niet dat je monitor bent bij ESF (of receptionist), maar wel dat je meedoet (mee wil doen) met de door hun georganiseerde amateurwedstrijden en in een van hun trainingsgroepjes zou zitten.
https://www.vinted.fr/hommes/vetements-dexterieur/401391024-…

Hier gaan ze zeker niet allergisch op reageren (tenzij je in het jasje van de de locale skiclub op de piste staat en echt als een clown de pistesafstuitert misschien).

Glide on!

Plaats een reactie