Bij wie kan ik me aansluiten voor vertrek 6/7 maart voor een week skiën?

Helaas is mijn geboekte groepsreis naar Italië geannuleerd en dus ben ik op zoek naar een leuk alternatief. Ik ben een vrouw van 47 uit Utrecht, ski al sinds mijn jeugd en wil graag veel kilometers maken. Wie wil vrijdag 6 of zaterdag 7 maart vertrekken voor een week naar een mooi skigebied in de Alpen of heeft iemand nog een plek over?

Hoi Ilse,

Wij hebben nog wel een plekje vrij op onze ‘trip’ van 14-03 t/m 21-03
https://www.wintersport.nl/forum/topic/510824

Gr,
Jeroen

Dankjewel voor je reactie Jeroen, helaas kan ik jullie week niet. Ik hoop echt iets te vinden op 6 of 7 maart vertrek. Veel plezier alvast!

Beste Ilse,

Voor mij geldt het zelfde! Mijn vrienden gaan wel naar Noord-Italie; ik vond dat onverstandig!
Ik ben wel al wat ouder maar ski vanaf mijn 21e. Je hoeft niet op mij te wachten. Wellicht zijn er nog meer “afvallers” met betrekking tot Italie en kunnen we last-minute nog ergens aansluiten of een “afvallersgroep” formeren!? De spullen staan nog ingepakt klaar. Ik hoor graag je reactie.

Dag Poel6, mijn groepsreis is inmiddels omgeboekt naar een andere bestemming. Hoop dat jij ook nog een andere mogelijkheid vindt. Groet, Ilse

Plaats een reactie