Weekje aangeboden voor weinig! 14 - 21 maart 2020

Vanwege een blessure aan mijn knie heb ik een week in Sankt Johan im Pongau te vergeven.
Hele week in Sporthotel Alpenland kost slechts 250 euro (voor de hele week voor 2 personen) !
Hoop dat ik er iemand gelukkig mee kan maken.
Groet,
Marco

Bij deze pas ik de prijs aan naar 150 euro! Voor een hele week !
Zou zonde zijn als de week niet benut wordt. Hotel heeft een prachtig zwembad in huis, waar je kosteloos gebruik van kan maken.
Het betreft een 2 persoons studio.
Ontbijt en diner is bij te boeken voor slechts 29 euro.

Dag Marco, geldt het aanbod nog?
Groet,
Caro

Jazeker! Kun je me bellen? 0641130784

De week wintersport is nog NIET afgenomen, dus nog beschikbaar. Mocht je interesse hebben in een week wintersport in een mooi hotel, laat het dan svp weten. Overigens is er in deze regio geen ervaring met besmetting door het Corona virus, zo meldt het hotel. Dit ter info.

Hoi Marco,
Ik neem aan dat je nu je geld terugkrijgt, aangezien de hotels verplicht dicht moeten.

Peter Pos

Ha Peter, ik heb eerlijk gezegd geen idee. Niet van het hotel en de verzekering is nog maar de vraag !
Dank voor je bericht.

Als jij zegt dat je wil komen, maar het hotel zegt dat je niet mag komen. Dan kunnen ze jou moeilijk toch laten betalen.
Ik begreep dat de regering in Oostenrijk heeft gezegd dat zij gedupeerde hoteleigenaren enz. compenseren vanwege deze maatregel.
Dus misschien is dat jouw geluk in dit geval :-)

Peter Pos

Ik zou woensdag naar Alpendorf gaan (zelfde gemeente), hotel heeft me gisteren heel netjes gemaild of ze de aanbetaling konden terugstorten, of dat ik mijn boeking wilde verplaatsen. Tja heb maar gelijk voor volgend jaar geboekt. Goed excuus om alvast wat vastte leggen.

*bericht bewerkt door moderator op 14 mrt 2020 09:53

Ik heb mijn verzekering ingelicht en we gaan het zien. Ik heb inderdaad de bevestiging van het hotel per mail dat het gebied en hotel op slot gaan vandaag.
Dank voor de hulp !

Plaats een reactie