Plekje gezocht bij skigroep voor vr 13 tot en met wo 18 maart

Toevallig nog een groep die een plekje vrij heeft in de periode vr 13 tot en met wo 18 maart. Ben man van 42 met 20 jaar ski ervaring. Begin 1 april aan nieuwe baan en heb daardoor onverwacht een maandje vrij. Een korte periode weg lukt wel, hele week niet (ivm vrouw die ook werkt en opvang voor mijn dochter). Zou ook kunnen aansluiten bij groep die 13e of 14e aankomt en een week gaat en zelf eventueel terugreizen (afhankelijk van ligging skigebied) per vliegtuig op de 18e. Heb zelf geen vervoer in die periode, moet dus kunnen carpoolen. Aangezien er weinig meer beschikbaar is, graag alleen reactie als je al een boeking hebt en ik kan aansluiten.

Ben makkelijk in de omgang, sportief ingesteld, maar hou ook van een biertje tijdens de apres ski.

Ik zit net met een zwager iets te plannen om donderdagavond weg te rijden uit ede, zover mogelijk te komen en dan vrijdagochtend laatste stukje rijden. Dan skiën tot maandagmiddag en dan savonds terug te rijden. Wellicht dat je mee zou kunnen: stuur een maar een pb als je nog interesse hebt.

Plaats een reactie