Iemand nu in Kaprun?

Is er iemand nu in Kaprun die op korte termijn naar NL komt, richting Noord-Holland of in de buurt van Zoetermeer?
Mijn dochter heeft haar skischoen bij Bründl Flagshipstore laten staan toen ze haar nieuw SG-ski’s ging ophalen🙈

mama on a mission in the snow

@bennie maar ik weet niet hoe snel hij weer naar Nederland komt.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Heb Bennie al gesproken maar dat gaat niet lukken. Maar thnx!

mama on a mission in the snow

Gewoon opsturen, ski's sturen ze voor minder dan 15 EUR half Europa door, moet met schoenen toch ook wel kunnen dan.

*bericht bewerkt door evr66 op 06 mrt 2020 16:48

Edwin van Riel

Is dan niet op tijd in NL voor haar eerstvolgende wedstrijden. En dan kan ik hem over 2 weken gewoon zelf ophalen daar (tenzij de wedstrijd in AT niet doorgaat door k.kcorona🙈)

*bericht bewerkt door Skimams op 06 mrt 2020 17:13

mama on a mission in the snow

Is dan niet op tijd in NL voor haar eerstvolgende wedstrijden. En dan kan ik hem over 2 weken gewoon zelf ophalen daar (tenzij de wedstrijd in AT niet doorgaat door k.kcorona🙈)

Skimams op 6 mrt 2020 17:13

Kost maximaal 3 dagen als je het fatsoenlijk laat versturen met UPS of zo ;). Kan sneller maar dan kost het wel wat

Edwin van Riel

Een goede reden voor nieuwe skischoenen

A winter without powder isn't a winter!

Is dan niet op tijd in NL voor haar eerstvolgende wedstrijden. En dan kan ik hem over 2 weken gewoon zelf ophalen daar (tenzij de wedstrijd in AT niet doorgaat door k.kcorona🙈)

Skimams op 6 mrt 2020 17:13

Kost maximaal 3 dagen als je het fatsoenlijk laat versturen met UPS of zo ;). Kan sneller maar dan kost het wel wat

evr66 op 6 mrt 2020 17:22

Heb idd contact met een koerier.

mama on a mission in the snow

Een goede reden voor nieuwe skischoenen

Joostw op 6 mrt 2020 17:31

Da’s het punt met die racers… einde seizoen in NL Is dat een probleem.

mama on a mission in the snow

Opgelost! Schoen komt naar NL!
De wereld is klein hè @Marijnt 🤣

*bericht bewerkt door Skimams op 06 mrt 2020 18:30

mama on a mission in the snow

Opgelost! Schoen komt naar NL!
De wereld is klein hè @Marijnt 🤣

Skimams op 6 mrt 2020 18:30

Altijd fijn☃️

Maar stel dat die schoen bijvoorbeeld ergens in Enschede strand en niet in Heemskerk dan is hij dus nog niet thuis?!🥶

LA NORMA😍☃️

Als het alsnog niet lukt via Marijn, ik ben volgende week donderdag in Kaprun. Al keer ik pas donderdag de 19e terug naar NL.

Peter Pos

Hoi, ik ben nu in Kaprun en rijdt morgen naar huis, Berkel en Rodenrijs, kan de skischoen voor je meenemen als je wilt.

Dankjulliewel, lief van jullie maar de schoen komt al terug naar NL!

mama on a mission in the snow

Plaats een reactie