Corona virus

Iemand een up date waar men nog wel kan skiën komende week laatste sprankje hoop ? 🙈😥

😁

Als je een beetje beter kijkt voor je 3x dezelfde vraag stelt had je gezien dat er een topic is waar de meest actuele stand van zaken wordt vermeld:

https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/507857/coronavirus…

When life gets too complicated.... SKI

Ik week in de zorg en heb nu even geen tijd om 59 paginz s door te bladeren , ik heb ook maar een weekje vakantie en heb nrt het nieuws gekregen ik niet kan vertrekken zaterdagmorgen , dus moest er iemand zijn die mij even gewoon meer info kon geven had dit leuk geweest ipv een brute reactie ik moet nu snel door mijn pauze s heen bladeren wat niet evident is mvg mieke

😁

Als je in de zorg werkt zou je de urgentie en ook vooral de onvoorspelbaarheid kunnen kennen…
Het ene na het andere gebied/regio gaat dicht…
Ik gun je je vakantie van harte, maar op dit moment kan werkelijk waar niemand je nog vertellen waar je komende week nog kunt skiën.

Lekker thuis blijven zeker als je in de zorg werkt. Alleen Kärnten en Steiermark kun je tot nu toe nog evt terecht.

Dienten Die Alte schule

Zeer spijtig maar zal idd voor volgend jaar zijn toch bedankt nog een fijne avond

😁

Ik week in de zorg en heb nu even geen tijd om 59 paginz s door te bladeren

miekeflamant op 12 mrt 2020 21:54

Dit topic staat al weken bovenaan op pagina 1!

When life gets too complicated.... SKI

Er zijn ondertussen al een hoop topics over dit onderwerp te vinden. Deze gooien we voor nu even op slot.

MAND!

Plaats een reactie