Heren-ski 'op de groei'

@hulst Ik denk dat we met een week niet toekomen 🙈 De aanbieding van de duitse site met de black edition is dus ook wat jij verstaat onder de oude 16 ti?

@Matthijs93. De 16ti die ik had was van 16/17. Ik weet dat daarna het Amphibio systeem is verandert. Ik denk vanaf18/19. Ik heb revieuws gezien waarbij werd opgemerkt dat de nieuwe 18ti gemakkelijker te skiën valt dan de 16ti. Daarmee kan enkel de oude ti bedoeld zijn. Ik zou het terug moeten zoeken. Op de eigen website van Elan is de opbouw van de diverse types keurig aangegeven. GiGi was sowieso nooit voorstander van het Amphibio systeem. Te weinig uitdagend, teveel hulp.

Hen48

Ik heb inderdaad de 16ti al een paar jaar terug geskied.

Over de Rossignol Hero Elite LT TI R22 2020 lees ik ook veel goede commentaar. Eindigt ook overal hoog in de tests onder ‘sport performance’. Ook een te overwegen alternatief of valt deze in andere categorie dan de 16ti?

Da’s met raceplaat. Die heb je niet nodig.

Ja das een heel andere categorie dan de 16ti, moet je niet kopen. Gewoon de Konect met SPX binding voor de rossignol.

Hey iederen,

Vandaag zijn de Elan Amphibios black edition toegekomen die ik op jullie aanraden heb gekocht. Zien er op eerste zicht heel deftig uit. Nu staat er in grote letters I78Ti2 op. Wat wil dit juist zeggen? Ti staat wel voor titanium maar de rest…

Is 178 de lengte die je hebt gekocht? Ti2 staat voor de dubbele laag titanal

@Bennie: ja tuurlijk, dom van me… Bedankt. Hoop dat ik ze snel eens zal kunnen testen…

Plaats een reactie