Salomon Sforce 11 of Rossignol Hero Elite Plus TI

De Atomic X9WB is dus een serieus andere ski.

“ Grappig, ook ik heb de Atomics 10.20 gehad.
Helemaal opgeskied, ze konden niet meer geslepen worden omdat er geen staalkant meer over was .
2 jaar terug de Atomic D2 XT 3.0 gekocht, super stabiel maar ook knalhard en elke dag pijn in m’n bovenbenen, zeker als er wat hobbels in de piste voorkwamen.
Na 3x een weekje proberen toch maar geswitched naar de Rossignols Hero Elite Plus TI… wat een verademing!

Demping veel beter, verandert heel makkelijk van richting en nog steeds heel stabiel, ook bij + 70 p.u. Plezier is weer terug.

Blij dat ik de stap heb gemaakt.
( + 30 wkn ski ervaring)”

Intussen heb ik ook de Fischer the curve GT TI geskied, heel stabiel maar wel zwaarder van kant te wisselen. Door de slush gaan de Rossi’s ook lekkerder dan de Fischers. Nog steeds heel blij met mijn keus voor de Hero elite Plus . (174) ben zelf 189cm.

Dreezzz op 18 mrt 2020 18:29

@Dreezzz Wat maakt de Hero Elite PLUS zo speciaal voor jou?

*bericht bewerkt door Relex op 18 mrt 2020 20:19

Ze doen alles wat ik wil, zonder dat t extra inspanning kost. Ik heb ook de Nordica Dobermann Spitfires gehad, voor de atomics, jaartje of 4. Prima ski ook maar die moest ik echt belasten voor ze echt de bocht in wilden, de Rossignols gaan als vanzelf.Zonder te slap/week aan te voelen.

@elisabeth101 @evr66 @Dreezz dankjulliewel voor alle input !!! iom mijn skileraar gaat het toch de Hero Plus worden, gebaseerd op mijn skistijl (los van het verder ontwikkelen van het carven)

*bericht bewerkt door Relex op 19 mrt 2020 13:42

Ook een mooie ski, veel plezier ermee!

Toch jammer dat je niet zelf eerst de verschillen hebt kunnen testen, dat geeft toch wel het beste beeld bij een ski.

LA NORMA😍☃️

@piefke er is nog geen aankoop gedaan en ben exact dat aan het overwegen
voor het nieuwe seizoen. Is ook afhankelijk waar ik naar toe ga (maar naar all wss Ellmau) en of ik de Rossi’s kan testen …

Ik heb ervoor gekozen om heer Bubuza te waarderen omdat deze man mijn relatie met zijn betovering herstelde, ik heb nog nooit een betovering gezien die zo actief is als de betovering van heer Bubuza, ik nam contact met hem op toen alle hoop verloren was, toen niemand me kon helpen mijn vreemdgaan vriendje van vals spelen, Hij maakte het uit met mij zonder reden. Ik hou van hem en wilde hem niet uit mijn leven, maar Lord Bubuza zei me dat ik me geen zorgen moest maken dat mijn vriend terug zou komen en me op zijn knieën zou smeken om hem te vergeven en hem terug te accepteren. Ik deed wat heer Bubuza vroeg en nadat hij de spreuk had uitgesproken, was ik zo geschokt toen mijn vriend terugkwam en me op zijn knieën smeekte. Ik kreeg de resultaten 16 uur nadat de spreuk was uitgesproken. De man redt mijn relatie en we zijn nu gelukkig getrouwd. Neem voor hulp contact op met lord Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 of e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

Plaats een reactie