Aprés ski

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zugspitz Arena

Hallo,
Wat is het leukste dorp qua sfeer/apres ski in de Zugspitz Arena in de 3e week van januari?

Alvast bedankt!

Dus jij denkt dat er dan ergens een leuke Aprés ski zal zijn.
Biertje erbij zeker.

null

Ik dacht het niet.

Hooykaas, kun je ook een keer een normaal antwoord geven?

Mr. Slow

In Lermoos zit de Lahme Ente. Dat is de leukste après-ski tent die ik in de Zugspitz Arena tegenkwam. Kleinschalig, maar wel heel gezellig.

Zugspitz Arena blinkt niet echt uit in apres ski. Lahme ente inderdaad, in het weekend onderaan de dalafdaling Garmisch en Berwang heeft ook nog wel een schirmbarretje. Maar derde week januari is het zeker geen feestbestemming a la Sölden.

Dus jij denkt dat er dan ergens een leuke Aprés ski zal zijn.
Biertje erbij zeker.

null

Ik dacht het niet.

Hooykaas op 18 apr 2020 01:16

Kun je het weer ook voorspellen die periode.

Wij zijn wel eens in ehrwald geweest, is niet super veel te beleven.
Denk dat Berwang qua dorp leuk is, omdat het redelijk hoog ligt, maar gebied is aan de kleine kant denk ik.

Sorry 😟
Het was een beetje laat 1.16 uur
in de nacht.

Ik zou heel graag willen dat tegen die tijd alles weer genormaliseerd zou zijn. Begrijp me niet verkeerd.
Maar ik denkt dat 1.5 meter met mondkapje Aprés ski niet echt gezellig is.
Als Überhaupt de horeca open is.
Oostenrijk kampt met een image probleem op dit moment.(bv Sankt Anton Ischgl)
Zou ik ze tegen die tijd weer kunnen vertrouwen.Of sturen ze de gasten weer in een Corona hut tegen beter weten in.
Dat was eigenlijk mijn punt meer niet.

Was mijn eerste reactie ook hoor @Hooykaas, in deze tijd naar de apres ski vragen.
Ik ben daar een keer geweest maar idd veel apres ski is er niet. In Biberwier heb je Otto’s Pistentreff, die organiseert gezellige BBQ

Dienten Die Alte schule

@Elly3 is the best !

@Quick
Volgens mij is het nu vooral nogal abnormaal en lomp en twee beetjes dom om nu doodgemoedereerd naar apres ski te vragen.

Ze zijn in de Alpen nu drukker met hoe het volgende winter met onbijtruimtes, stoeltjesliften, gondels, restaurants etc etc etc moet.
Zeg maar: met overleven.
En daarboven op komt zoals @Hooykaas ook zegt: het Ischgl-Trauma.
De Oostenrijkers zullen de komende tijd roomser dan de paus zijn

*bericht bewerkt door Wunderkammer op 18 apr 2020 13:24

Hooykaas, kun je ook een keer een normaal antwoord geven?

Quick op 18 apr 2020 08:27

Ik vind dit echt wel een normaal antwoord in deze tijden hoor.

Born to run. B.S.

Bedankt voor de support @Wunderkammer en @dan58
Ik dacht even dat ik het niet meer helemaal scherp zag na meer dan 4 weken gedwongen thuis zitten en al die beelden van die doodzieke mensen op de Intencive care.

Gut gut, gewoon een simpele vraag, moet daar zo bot op gereageerd worden?
Lekker bezig hoor.
Geef gewoon antwoord op de vraag en zie het even los van het coronagebeuren. 2021 is nog ver weg en als tegen die tijd e.e.a. nog gesloten is dan hoor je dat dan wel.

Lomp om te vragen naar après-ski? Of lomp om mensen daarvoor voor dom en abnormaal uit te maken?
Laten we nu maar allemaal hopen dat in januari deze ellende voorbij is, en als dat niet zo is, dan is dat al erg genoeg. Aan pessimisme heeft op dit moment helemaal niemand iets, ook al die mensen die nu op de ic liggen niet.

*bericht bewerkt door paolie op 18 apr 2020 14:19

Bedankt voor de support @Wunderkammer en @dan58
Ik dacht even dat ik het niet meer helemaal scherp zag na meer dan 4 weken gedwongen thuis zitten en al die beelden van die doodzieke mensen op de Intencive care.

Hooykaas op 18 apr 2020 14:04

@Hooykaas Je ziet het wel scherp hoor… echt van de zotte om nu te gaan vragen waren Apres Ski prima is. Uhhhhh welke Apres ski bedoelt u?
Mensen denken echt dat het over een paar maanden opgelost is en alles weer wordt zoals voorheen. Ook ik heb geen kristallen bol maar ik zie echt niet gebeuren en denk dat wintersport 2020-2021 wat te vroeg komt daarvoor.

Grtz!
D

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Nou Anouk,
je treft het meteen, je 1e vraag op het forum van deze site.
je ziet meteen dat niet ieder een serieus antwoord kan geven hier.
succes met het zoeken naar iets leuks voor volgend jaar.

Plaats een reactie