Skiën met mondkapjes?

@Shane een schijnVERBAND …is dat een soort mondkapje??? 🤔

dan58 op 29 apr 2020 10:40

Geen idee @Dan58, dat ligt eraan hoe creatief je bent denk ik.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Mondkapjes.
Zijn we eindelijk s’morgens van die salami lucht van het ontbijt af in de gondel @Shane
Hoe fijn is dat.

@Hooykaas tot die rotdingen doordrenkt zijn van de geur.
2 uur of zo schat ik. 🤢

Bla, bla, bla.

Maar stel dat je weer de piste op mag, maar alleen met bescherming (geen idee hoe dat er dan uit zou zien…), zou je dan toch gaan skien/boarden?

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Ik werk met ffp2 masker op. Dit is niet iets wat ik zou aanraden bij sporten. Dan sla ik over. De frisse wind over je gezicht gaat dan behoirlijk ten onder kan ik je vertellen

Sommige sites zeggen dat FFP2 masker zelfde is als KN95. Anderen zeggen van niet. Controleren ze aan de pistes in Zwitserland op verschil tussen FFP2 en KN95? Iemand recente ervaring in Zwitserland met een KN95 masker ? Hier in de apotheek in België zeiden ze me dat het hetzelfde is. Maar ik weet niet hoe strikt ze controleren in Zwitserland hierop.

*bericht bewerkt door tohi op 12 jan 2021 18:18

Een vriend van me is net gaan boarden in Adelboden. Zo goed als iedereen draagt er gewoon een buff/nekwarmer over de neus. Is allemaal perfect voor die Zwitsers. Je moest ze enkel dragen thv en in de liften, op het openbaar vervoer en in winkels. Op de piste hoeft het dus niet over de neus.

Plaats een reactie