Nieuw snowboard

Bram.sl28 april 2020 · 19:18

Beste wintersporters,

Zijn er nog mensen die mij wat advies zouden kunnen geven met betrekking tot een nieuw snowboard?
Ik ben op zoek naar een nieuw all mountain board.
Heb momenteel zo'n 5 weken ervaring en ga met gemak de meeste blauwe en rode pistes af.
Ben dus op zoek naar een snowboard waar ik de komende seizoenen mee vooruit kan qua ontwikkeling en waar ik dus niet te snel op uitgekeken ben.
Nu ik zag dat veel webshops uitverkoop houden, dacht ik van ik zal eens informeren.
Mijn budget ligt op maximaal €300 voor een nieuw board (bindingen heb ik al).
Alvast bedankt!

*bericht bewerkt door Bram.sl op 28 apr 2020 19:18

Martin930 april 2020 · 10:41

Met deze informatie gaat niemand je een gericht advies geven. Er zijn zoveel leuke all mountains boards maar er zit ook veel verschil in. Goed rode en blauwe pistes afkomen is één ding. Maar wil je meer snelheid en Carven, wil je ook jibben, springen, af en toe een funpark in etc. Moet het een uitdagend board zijn of nog steeds vergevingsgezind etc.

Ik heb zelf niet zoveel detail informatie over welk merk en type dan bij jouw wensen aan gaat sluiten maar genoeg anderen hier hebben dat wel. Als je maar omschrijft wat je er mee wilt doen!

I like snow!
Marijnt30 april 2020 · 15:46

Kijk om te beginnen met je orientatie eens op Thegoodride.com, daar zit dacht ik een handige tool op om te zien welk board bij jou kan passen. Daarnaast kun je aangeven wat jouw stijl is, maar maat snowboardschoen en gewicht kan ook meespelen in het type board.
Wat voor board(s) heb je de laatste jaren op geboard en wat was jouw voorkeur daarin?
Succes in elk geval!

Plaats een reactie