Goed nieuws! Snow Valley Peer opent op 17 juni zijn deuren

Ik lees net dat Snow Valley Peer op 17 juni zijn deuren opent😃

mama on a mission in the snow

Top 😁

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Qua skigebied wat klein, hoop en al goed voor een uurtje. 😜

Bla, bla, bla.

Qua skigebied wat klein, hoop en al goed voor een uurtje. 😜

bartvwg op 9 jun 2020 17:51

hoe is dat qua grootte in verhouding tot bv Zoetermeer?

Edwin van Riel

Qua skigebied wat klein, hoop en al goed voor een uurtje. 😜

bartvwg op 9 jun 2020 17:51

Da's dan al de helft wat ik dit seizoen skiede. 😉

*bericht bewerkt door dan58 op 09 jun 2020 18:21

Born to run. B.S.

Qua skigebied wat klein, hoop en al goed voor een uurtje. 😜

bartvwg op 9 jun 2020 17:51

Ja eens. Maar mijn 2 racers snakken naar wat trainingsuurtjes in de sneeuw!

mama on a mission in the snow

Qua skigebied wat klein, hoop en al goed voor een uurtje. 😜

bartvwg op 9 jun 2020 17:51

hoe is dat qua grootte in verhouding tot bv Zoetermeer?

evr66 op 9 jun 2020 18:16

Geen idee, Nederland staat nog niet op mijn lijst van landen waar ik ooit ben gaan skiën. 🤷‍♂️

Bla, bla, bla.

Qua skigebied wat klein, hoop en al goed voor een uurtje. 😜

bartvwg op 9 jun 2020 17:51

Ja eens. Maar mijn 2 racers snakken naar wat trainingsuurtjes in de sneeuw!

Skimams op 9 jun 2020 19:06

Fijne vooruitzichten dan! 🙂👍

Bla, bla, bla.

Ik denk dat Snowworld ook warm draait. Zag net een filmpje voorbij komen op Instagram over de leraren die 1,5 meter les oefenen.

Ik heb gisteren ergens gelezen dat Aspen in Wilrijk op vrijdag 26 juni open zou gaan
Volgens mij kwam het op Facebook voorbij

Qua skigebied wat klein, hoop en al goed voor een uurtje. 😜

bartvwg op 9 jun 2020 17:51

hoe is dat qua grootte in verhouding tot bv Zoetermeer?

evr66 op 9 jun 2020 18:16

@evr66 De afdaling is net zo lang, maar lang niet zo steil. Voor het echte ski gevoel vond ik Zoetermeer toch wel beter. Aan de andere kant was het er elke keer dat ik er was wel stukken rustiger, dus dat is dan wel weer een voordeel voor Peer. Bekijk ons skihallen overzicht hier: https://www.wintersport.nl/skihallen en de review hier: https://www.wintersport.nl/skihallen/snow-valley

*bericht bewerkt door Rene op 09 jun 2020 20:57

Ik denk dat Snowworld ook warm draait. Zag net een filmpje voorbij komen op Instagram over de leraren die 1,5 meter les oefenen.

Sjaak27 op 9 jun 2020 19:13

zag het ook. Benieuwd, vind het nog erg stil op sociale media van hun uit. Een jongedame achter de bar afgelopen week dacht dat ze 01,09 had opgevangen, maar dat lijkt me erg laat eigenlijk.

Edwin van Riel

@rene dankjewel!

Edwin van Riel

Ik denk dat Snowworld ook warm draait. Zag net een filmpje voorbij komen op Instagram over de leraren die 1,5 meter les oefenen.

Sjaak27 op 9 jun 2020 19:13

zag het ook. Benieuwd, vind het nog erg stil op sociale media van hun uit. Een jongedame achter de bar afgelopen week dacht dat ze 01,09 had opgevangen, maar dat lijkt me erg laat eigenlijk.

evr66 op 9 jun 2020 21:26

01-09 klinkt niet zo heel erg gek, ze hebben de veval datum van mijn cadeaubonnen zomaar verlengd tot 30-09. Volgens mij doen ze dat niet als ze al op 01-07 de deuren openen. Hopelijk heb ik het mis.

.

Waren vorige week even in ZTM. Kregen eigenlijk niet de indruk dat men al erg druk was. Zomermaanden zijn natuurlijk al nooit echt druk daar. Wat mij betreft mogen ze de jaarabo’s opschorten tot na de zomervakantie, zijn we toch grotendeels weg waarschijnlijk ;)

Als ze die bonnen tot 30.09 verlengd hebben, zou het daar zo maar op uit kunnen draaien. Jammer, hadden wel een trainingen staan eind augustus, zullen dan ook wel verplaatst worden.

Edwin van Riel

Leek me leuk om heen te gaan met de kleine om zijn eerste ski-meters te maken. Maar zie nu dat ze in de zomer geen ini-minie lessen (of uberhaupt lessen) hebben. Anders zeker even gegaan!

Laatste info die hier voorbij is gekomen over Snowworld spreekt ook nog van 01/09
https://www.wintersport.be/weblog/bericht/520811/vervroegd-o…

Is er in NL al een toelating om sportscholen en/of binnenzwembaden open te laten gaan?
Een skihal lijkt me het best hiermee te vergelijken (buiten het feit dat je tijdens het skiën redelijk makkelijk een mondmasker kan dragen wat bij het zwemmen toch wat raar zal zijn).

Glide on!

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-1…

Sjaak27 op 10 jun 2020 13:09

Binnen- en buitenzwembaden mogen open, inclusief de kleedruimtes. De wasgelegenheden en douches blijven gesloten. Toiletten kunnen wel gebruikt worden. Mensen houden 1,5 meter afstand.
+
Sportscholen en fitnessclubs mogen per 1 juli weer open. Uiteraard gelden daarbij basisregels en aanvullende maatregelen. Definitieve besluitvorming hierover volgt eind juni.
+
De positie van overige binnensporten wordt eind juni bekeken (deze zijn nu niet toegestaan).

Klinkt bemoedigend voor de skihallen maar als er slechts een beslissing genomen wordt tegen einde juni, zal er op 1 juli nog niet veel opengaan (je moet ook al het personeel terug kunnen mobiliseren).

Glide on!

Er veranderd in korte termijn veel de laatste tijd, ze zullen op de achtergrond al wel bezig zijn en dan ben je zo geopend.

Wat @Sjaak27 zegt… zou me niet verbazen als ze in juli open gaan. Ze zijn startklaar zag ik.

mama on a mission in the snow

Ik heb gisteren ergens gelezen dat Aspen in Wilrijk op vrijdag 26 juni open zou gaan
Volgens mij kwam het op Facebook voorbij

niekniek op 9 jun 2020 20:01

ja klopt idd 👍

Schiheil ⛷🏂🎿

Die eerste die correct meldt dat er een skihal opengaat krijgt van mij een duim.
De kleine jongen moet z.s.m. weer op les. Ik voel het als een morele plicht bij een “goede” opvoeding. Heck, hij staat ingeschreven voor zwemles. Hopelijk laat dat nog een tijdje op zich wachten en kunnen we nog genoeg skilessen doen daarvoor. ;)

@mive voorlopig is het allemaal gissen, tenzij je momenteel naar Duitsland uitwijkt of later in de maand naar BE (waarschijnlijk…)

Edwin van Riel

@mive voorlopig is het allemaal gissen, tenzij je momenteel naar Duitsland uitwijkt of later in de maand naar BE (waarschijnlijk…)

evr66 op 11 jun 2020 11:47

Of naar een buitenbaan. 😉

Übung macht den meister!!!

Ja, maar weet zo niet welke er al open zijn. Heb in Huizen (Wolfskamer) tot nu toe alleen Epique bezig gezien, maar nog geen eigen groepjes.

Edwin van Riel

https://www.snowworld.com/nl/maatregelen-coronavirus…

1 juli lijkt dus de openingsdatum te gaan worden.

https://www.snowworld.com/nl/maatregelen-coronavirus…

1 juli lijkt dus de openingsdatum te gaan worden.

Sjaak27 op 16 jun 2020 08:37

Yep! Fijn!!! En nu maar hopen dat dat ook daadwerkelijk 1 juli gaat worden!

*bericht bewerkt door Skimams op 16 jun 2020 13:38

mama on a mission in the snow

Zekers, lekker rustig in Terneuzen dan.Hallo Peter,

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 16 jun 2020 14:20

Komen ,Belgie open, skien met mondmasker en kastjes gesloten

Plaats een reactie