BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
Riksgr盲nsen (SE) - skieen onder midzomernachtzon

Riksgr盲nsen (SE) - skieen onder midzomernachtzon

Dit onderwerp gaat over de bestemming Riksgr盲nsen

• Onnem 19-06-20 16:43
    Onnem 19 juni 2020 路 16:43
    Verslag 1
    https://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=63467&sta...

Skieen om 00:00 uur 馃槈

En een uitgebreid verslag van Starli (wie anders)
    https://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=56&t=63977...
    The older I get, the better I was
  • SandraSki 22-06-20 10:14
    SandraSki 22 juni 2020 路 10:14
    Wat een sneeuw
    kwaliteit voor Juni! Heel gaaf (en aanlokkelijk) dit.
    'Every day I'm Shovellin'
  • SandraSki 22-06-20 10:24
    SandraSki 22 juni 2020 路 10:24
    ik zie op de site van Wintersporters dat het gebied opent in februari en op de site van het gebied zelf dat ze gisteren hun laatste dag van het seizoen hebben gehad. Een seizoen van februari tot half juni spreekt me wel aan als late seizoen afsluiter in de toekomst. Heeft iemand nog aanvullende informatie over de ski mogelijkheden in het gebied in relatie tot de tijd van het jaar? Ik lees namelijk op hun site dat ze op het einde van het seizoen nog maar enkele pistes open hadden.
  • Henri admin 22-06-20 11:40
    Henri admin 22 juni 2020 路 11:40
    @SandraSki twee jaar geleden (28 april) was ik in Riksgr盲nsen. Er lag lang niet zoveel sneeuw als dit voorjaar (dit jaar is er echt extreem veel sneeuw gevallen), maar het hele gebied was nog geopend en ook de skiroutes waren allemaal nog erg goed te doen! Het nabijgelegen skigebied Bj枚rkliden is meestal tot 1 mei open. Direct over de grens heb je ook nog het schitterende skigebied van Narvik, dat ook vaak tot begin mei open is.

Bij ons lag er in Bj枚rkliden niet veel sneeuw meer waardoor niet alle pistes open waren. In Narvik was het bovenin echt nog top met heerlijke poeder, maar onderin was het net te warm en had het een aantal dagen van tevoren geregend. Je moet dus een beetje geluk hebben, maar tot eind april heb je in die regio wel echt veel skimogelijkheden.

*bericht bewerkt door Henri op 22 jun 2020 12:10 (3% bewerkt)
  • SandraSki 22-06-20 11:47
    SandraSki 22 juni 2020 路 11:47
    @Henri, bedankt voor de informatie!
  • Onnem 22-06-20 13:43
    Onnem 22 juni 2020 路 13:43
    The older I get, the better I was

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.