Nieuwe website: feedback en bugs

@Yo-han
vet/cursief gaat nu wel goed, maar hij zet alles achter elkaar ipv een lijstje. zie “welk dorp/stad is dit”.

@GeJe Check m nu nog eens. Als je hem nu quote zie je de juiste syntax. Bij een nieuwe stand deze even quoten, de > voor elke regel weg halen samen met de spatie en opslaan met de nieuwe punten.

MAND!

Ik kan de 3 headers op de frontpage niet openen in een nieuw tabblad

@Yo-han oke netjes zo !

Via mijn telefoon foto op de site gezet. Met tekst
Alleen bij het versturen zegt de dit dat het fout gaat
Kijk ik via de tablet, staan ze er wel op (steungroep blessures)
Maar steungroep blessures komt ook niet te voorschijn

*bericht bewerkt door niekniek op 04 aug 2020 19:33

(Waar) is de reguliere weersverwachting terug te vinden? Deze stond altijd op de homepage. Onder tab “weer” kan ik wel alle kaartjes tevoorschijn toveren, maar de standaard weersverwachting (5 of 14 dagen vooruit) kan ik niet meer vinden.

Stay frosty

@Siard hij komt terug op de homepage, geen zorgen! Voor nu kun je altijd in de zoekbalk zoeken naar het gebied waar je meer over wilt weten en kies je daar voor het weerbericht :)

Ligt het aan mij of worden weblogs (incl. reacties) niet meer weergegeven in het Forumoverzicht?

Mr. Slow

Het balkje “nieuw sinds laatste bezoek” op het forum komt niet altijd op. Als je op dezelfde dag kijkt komt het wel maar heb je een dag niet gekeken komt hij niet. (Ik gebruik een iPad). Geen grote issue maar het balkje is wel makkelijk.

Ligt het aan mij of worden weblogs (incl. reacties) niet meer weergegeven in het Forumoverzicht?

Quick op 12 aug 2020 09:19

Klopt daar wordt aan gewerk!

Click. Click. Peace

De notificaties blijven staan als je er op hebt geklikt. Zou fijn zijn als deze dan verdwijnen. Nu kun je wel klikken op notificaties verwijderen maar dan kun je misschien weer een nieuwe notificatie missen.

Als je nu op een notificatie klikt dan ga je automatisch naar de laatste pagina bovenaan. Het zou fijn zijn als je naar het eerste nieuwe bericht na je laatste bezoek gaat. Stel je kijkt 2 dagen niet en het is ee ndruk topic dan moet je alsnog 2 of 3 pagina’s terug gaan zoeken.

Voorheen krijg je onder het kopje forum bovenaan de pagina te zien of er nieuwe notificaties waren. Komt dit nog terug?

Als ik op mijn mobiel kijk en er word een aantal keer gequote dan zijn de voorgaande berichten niet meer leesbaar. Draai ik de foon naar landscape modus dan is het wel leesbaar.

*bericht bewerkt door RFKANGOO op 12 aug 2020 11:06

Übung macht den meister!!!

Effe testje 2 ENTER
zin

Bla, bla, bla.

Effe testje 3 ENTER ENTER

zin

Bla, bla, bla.

Aha, dus als je een zin typt en je wil een volgende zin typen, maar je wil die zin onder de eerste zin hebben (en niet er achteraan) moet je 2x enter drukken.
Normaal volstaat 1x enter. :)

Vet en cursief al afgeschaft?

Bla, bla, bla.

Vet en cursief al afgeschaft?.. Misschien mogen hoofdletters nu.😁😆

Born to run. B.S.

Ook moet ik regelmatig opnieuw inloggen. Hebben meer mensen hier last van?

Übung macht den meister!!!

Vet en cursief al afgeschaft?.. Misschien mogen hoofdletters nu.😁😆

dan58 op 12 aug 2020 14:48

NEE, JIJ NIET!!! 😁😁😁

*bericht bewerkt door bartvwg op 12 aug 2020 14:57

Bla, bla, bla.

Ook moet ik regelmatig opnieuw inloggen. Hebben meer mensen hier last van?

RFKANGOO op 12 aug 2020 14:48

Yep. Ook mobiel.

Bla, bla, bla.

nikske.

*bericht bewerkt door bartvwg op 12 aug 2020 15:00

Bla, bla, bla.

Ook moet ik regelmatig opnieuw inloggen. Hebben meer mensen hier last van?

RFKANGOO op 12 aug 2020 16:25

Jep, idem.

*bericht bewerkt door Piefke op 12 aug 2020 16:27

LA NORMA😍☃️

De notificaties blijven staan als je er op hebt geklikt. Zou fijn zijn als deze dan verdwijnen. Nu kun je wel klikken op notificaties verwijderen maar dan kun je misschien weer een nieuwe notificatie missen.

Als je nu op een notificatie klikt dan ga je automatisch naar de laatste pagina bovenaan. Het zou fijn zijn als je naar het eerste nieuwe bericht na je laatste bezoek gaat. Stel je kijkt 2 dagen niet en het is ee ndruk topic dan moet je alsnog 2 of 3 pagina’s terug gaan zoeken.

Voorheen krijg je onder het kopje forum bovenaan de pagina te zien of er nieuwe notificaties waren. Komt dit nog terug?

Als ik op mijn mobiel kijk en er word een aantal keer gequote dan zijn de voorgaande berichten niet meer leesbaar. Draai ik de foon naar landscape modus dan is het wel leesbaar.

RFKANGOO op 12 aug 2020 16:26

Jep, idem.

LA NORMA😍☃️

Het balkje “nieuw sinds laatste bezoek” op het forum komt niet altijd op. Als je op dezelfde dag kijkt komt het wel maar heb je een dag niet gekeken komt hij niet. (Ik gebruik een iPad). Geen grote issue maar het balkje is wel makkelijk.

Francina op 12 aug 2020 16:2

Het balkje “nieuw sinds laatste bezoek” op het forum komt niet altijd op. Als je op dezelfde dag kijkt komt het wel maar heb je een dag niet gekeken komt hij niet. (Ik gebruik een iPad). Geen grote issue maar het balkje is wel makkelijk.

Francina op 12 aug 2020 16:28

Jep, idem. Iphone.

LA NORMA😍☃️

Voor de update ververste de pagina zelf bij opnieuw openen, nu moet je hem zelf nog verversen na openen…

LA NORMA😍☃️

Zou het kunnen dat met de laatste update de hele geschiedenis van je “inbox” weg is?

Born to run. B.S.

Zou het kunnen dat met de laatste update de hele geschiedenis van je “inbox” weg is?

dan58 op 14 aug 2020 20:00

Hier geen last van.

Übung macht den meister!!!

Zou het kunnen dat met de laatste update de hele geschiedenis van je “inbox” weg is?

dan58 op 14 aug 2020 21:49

Precies wel. 😯🙁

Bla, bla, bla.

Ik krijg 1 bericht in mijn " inbox " maar krijg bij het aanklikken NIETS te zien , noch van wie het is, noch over wat het gaat…erg vervelend.

En zoals eerder hierboven gemeld : totale geschiedenis van “inbox” is weg…dit kan toch niet de bedoeling zijn bij de update?-

Born to run. B.S.

Via mijn telefoon foto op de site gezet. Met tekst
Alleen bij het versturen zegt de dit dat het fout gaat
Kijk ik via de tablet, staan ze er wel op (steungroep blessures)
Maar steungroep blessures komt ook niet te voorschijn

niekniek op 18 aug 2020 09:44

Wat gebruik je voor telefoon? Android of iPhone? Hier getest met een iPhone en dat werkte zonder problemen. Heb geen Android voor handen dus kan dat nu even niet testen.

MAND!

Ik krijg 1 bericht in mijn " inbox " maar krijg bij het aanklikken NIETS te zien , noch van wie het is, noch over wat het gaat…erg vervelend.

En zoals eerder hierboven gemeld : totale geschiedenis van “inbox” is weg…dit kan toch niet de bedoeling zijn bij de update?-

dan58 op 18 aug 2020 09:54

@dan58 Je berichten staan nog keurig in de database dus ze zijn netjes meegekomen met de verhuizing. Ze lijken echter alleen niet getoond te worden. Wat gebruik je voor browser? En speelt dit probleem op mobiel? Of ook op een desktop/tablet?

*bericht bewerkt door Yo-han op 18 aug 2020 09:56

MAND!

Plaats een reactie