Nieuwe website: feedback en bugs

@Rogier test voor de spam-filter issues
met random link naar xspo
Als het goed is zou deze post niet in zijn geheel verwijderd mogen wordenhttps://www.xspo.de/s/slalomcarver-racecarver?p=1

Glide on!

@Rogier test met VPN aan

Glide on!

@Vivace Pas nou op, zo sta je zometeen weer op een lijst met spammers. 😉

MAND!

Ik heb met scrollen met mijn dikke vinger iemand een groen duimpje gegeven per ongeluk. Als ik er nog eens op klik gaat die niet weg.
Geen idee of het een bug is maar het zou natuurlijk fijn zijn als je hem weer transparant kunt maken erna.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

@Vivace Pas nou op, zo sta je zometeen weer op een lijst met spammers. 😉

@Yo-han Rogier had me net via PM gevraagd om als test ergens op te reageren en ik dat dat dit topic hiervoor ideaal was.
Het hele VPN gedoe zou eigenlijk geen reden mogen zijn om iemand te blacklisten (bij mij zou de VPN naar Duitsland gaan en niet naar een of andere click-farm in Oekraïne/Filipijnen).

*bericht bewerkt door Vivace op 08 sep 2020 15:17

Glide on!

@Vivace Pas nou op, zo sta je zometeen weer op een lijst met spammers. 😉

@Yo-han Rogier had me net via PM gevraagd om als test ergens op te reageren en ik dat dat dit topic hiervoor ideaal was.
Het hele VPN gedoe zou eigenlijk geen reden mogen zijn om iemand te blacklisten (bij mij zou de VPN naar Duitsland gaan en niet naar een of andere click-farm in Oekraïne/Filipijnen).

Vivace op 08 sep 2020 15:22

Ik snap 't hoor. En een VPN is niet zozeer een reden om mensen als spam te markeren. Maar sommige VPN worden massaal misbruikt door spammers uit Azie en de VS en die staan vaak al automatisch op de zwarte lijst. In jouw geval was de VPN denk ik niet het probleem.

MAND!

Ik heb met scrollen met mijn dikke vinger iemand een groen duimpje gegeven per ongeluk. Als ik er nog eens op klik gaat die niet weg.
Geen idee of het een bug is maar het zou natuurlijk fijn zijn als je hem weer transparant kunt maken erna.

Snowball op 08 sep 2020 15:24

Staat al ergens op een lijst. Alleen niet heel hoog, want nog heel veel andere zaken die nu voorrang hebben.

MAND!

@Roy83 Probleem gevonden en opgelost. Gaat met de volgende release mee vandaag of morgen.

Yo-han op 08 sep 2020 15:54

Werkt weer!

Sinds de post van matthias123 ben ik reuze benieuwd naar Arolla

Roy83 op 08 sep 2020 13:50

Ik zou in het najaar ons Youtube kanaal goed in de gaten gaan houden dan ;-)

Rene op 08 sep 2020 15:55

Doe ik, maar als er echt alleen sleepliften zijn, zoals ik nu weer kan zien, weet ik bijna zeker dat ik pas ;).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Klein bugje maar de lay-out van de tekst in je profiel is niet meer wat het voorheen was:
https://www.wintersport.nl/profiel/quick

Mr. Slow

Ik weet niet wat het is, maar ik heb problemen met het TLS-certificaat. Als ik wintersport.nl wil bezoeken krijg ik de volgende melding: “Je verbinding is niet privé”. Hij geeft aan dat het TLS-certificaat niet geldig is.
Het vreemde is alleen dat als ik naar wintersporters.nl ga, en ik doorverwezen word naar wintersport.nl, het probleem is opgelost. Tenminste, voor even dan. Even later treed het probleem opnieuw op.

Wintersport, het beste wat er is.

@luuk777w kan je de complete url eens kopieren en hier posten of aan mij sturen als dat gebeurt? Het officiële domein ishttps://www.wintersport.nl en werkt dus goed. Maar je komt dan denk ik eerst op iets anders wat een verkeerd certificaat in laad.

En in welke browser gebeurt het?

*bericht bewerkt door Yo-han op 13 sep 2020 09:45

MAND!

https://www.wintersport.nl/forum/topic/502140

De foto’s (in een relatief recent reisverslag) worden niet zoals voorheen weergegeven.

Mr. Slow

@Yo-han Ik denk dat ik misschien naar wintersport.nl ging i.p.v.http://www.wintersport. Ik heb het probleem nu niet meer (had het maar een paar dagen), dus het lijkt nu goed. Misschien had het te maken met dat ik om een of andere reden een oud certificaat had ingeladen. Ik zag namelijk dat hij geldig was tot 12/09 (op de 12e). Heb helaas geen screenshots gemaakt. Maar hoe dan ook, het probleem lijkt nu verholpen. Browser was trouwens Chrome.

*bericht bewerkt door luuk777w op 14 sep 2020 01:12

Wintersport, het beste wat er is.

@Quick Ik zet m op de lijst
@luuk777w Ik heb van de week een probleem met certificaten opgelost voor de redirects idd dus denk dat dat het probleem was. Chrome cached die zaken ook grondig en dan kan het wel eens even duren voor het werkt. Maar gelukkig lijkt het in jouw geval nu weer te werken.

MAND!

@Quick gefixed

MAND!

Mooi. De tekst in profiel nog niet, maar dat heeft ook geen prioriteit lijkt me. Heb je daar iets voor dat ik het zelf kan regelen?

Mr. Slow

Oude feature in een nieuw jasje. Je kunt je favoriete dorp/gebied weer instellen op de frontpage. Nu met vertrekdatum zodat het aftellen meteen kan beginnen. En heb je je bestemming al op je profiel staan? Dan kies je in een keer uit de lijst.

null

Werkt er iets niet zoals het hoort. Dit is de plek waar je het ons snel en makkelijk kan laten weten.

MAND!

@Yo-han Het probleem blijft nog steeds. Ik bezoek de site vanaf wintersport.nl en niet http://www.wintersport.nl.
Ik krijg de volgende error code: NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID
Het certificaat is wel geldig, maar geldt alleen voor de subdomeinen (*.wintersport.nl), maar niet voor het TLD.
Ik krijg ook een ander certificaat dan degene die je krijgt als je gewoon http://www.wintersport.nl bezoekt. Namelijk deze:

null

*bericht bewerkt door luuk777w op 15 sep 2020 21:33

Wintersport, het beste wat er is.

@luuk777w Yes dat was m. Meteen even een nieuw certificaat gemaakt en nu moeten we een werkende hebben voor alle alternatieven.

MAND!

Oude feature in een nieuw jasje. Je kunt je favoriete dorp/gebied weer instellen op de frontpage. Nu met vertrekdatum zodat het aftellen meteen kan beginnen. En heb je je bestemming al op je profiel staan? Dan kies je in een keer uit de lijst.

null

Werkt er iets niet zoals het hoort. Dit is de plek waar je het ons snel en makkelijk kan laten weten.

Yo-han op 19 sep 2020 16:16

Ik ben blij dat deze feature terug is, wat jammer is dat het verstopt zit in een hoekje en je naartoe moet scrollen. Ik spreek misschien voor mezelf, maar deze info wil ik als een van de eerste dingen zien als ik de site bezoek.

Pray for Snow!

Bij de sneeuwverwachtingen is er een bugje, de sneeuwverwachting voor het dal lijkt vergeten en de geopende liften zijn daardoor een kolom opgeschoven.

null

Born to Ride

Gewoon even een ander minor foutje. Bij skigebied St. Moritz staat in de tekst Diavolezza verkeerd gespeld waardoor hij niet terugkomt in de zoekresultaten. Keep up the good work!

Bij de sneeuwverwachtingen is er een bugje, de sneeuwverwachting voor het dal lijkt vergeten en de geopende liften zijn daardoor een kolom opgeschoven.

null

Matthias123 op 23 sep 2020 07:22

Op welke pagina was dit? Ik zie ze er namelijk over wel bij staan nu?

MAND!

*bericht bewerkt door Matthias123 op 23 sep 2020 08:38

Born to Ride

@Matthias123 Ik denk dat je precies kwam toen het weer van vandaag werd gevuld en je even onvolledige data zag. We houden het in de gaten.

MAND!

Mobiel zie ik de vernieuwde weer functie nergens. Ook de weer pagina is veel minder duidelijk dan dat overzicht op de homepage was. Erg zonde.

Fok toch wat een ellendig gedoe om deftig te quoten zeg. :p
en hoe zet je nu weer vet en cursief en waar blijven de smilietjes? :p

Bla, bla, bla.

Fok toch wat een ellendig gedoe om deftig te quoten zeg. :p
en hoe zet je nu weer vet en cursief en waar blijven de smilietjes? :p

bartvwg op 25 sep 2020 14:14

Emoji’s krijg je door op het windows teken en . te klikken. 😊

null

Übung macht den meister!!!

👏👏

Verrek, het werkt! 🙃

*bericht bewerkt door bartvwg op 25 sep 2020 15:27

Bla, bla, bla.

@Yo-han: de accomodatie vergelijker werkt (bij mij) niet. Zit er een bug in?

Verslaafd aan sneeuw

Plaats een reactie