Head i.GSR wc rebbels

Wegens de zoek tocht naar een iets meer allroud ski/alles kunner.
Doe ik mijn 2017-2018 Head i.grs wc rebels weg.
Aangekocht seizoen 2018-2019. Slechts 10d gebruikt.

Lengte 180.

Richtprijs €250,-

Wat meer info over de ski:https://gigiski.com/review-head-worldcup-rebels-i-gsr/…

Foto’s van de ski volgen nog.

null

null

Ik volg dit even. Ga er nog een nachtje over slapen ;)

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Heb ondertussen andere gevonden, voor €200 zijn ze van jou.

Ff benieuwd wat je hebt gekocht als vervanger.

De Volkl Deacon 74 gaat het worden.

@Sander23 Heb je de Deacon74 ook van tevoren getest? Want het is een heerlijke ski onder specifieke omstandigheden, maar vraagt ook specifieke input. Meer dan de Rebels GSR.
Iig, bij matige pistes is de Deacon een heerlijke lat waar je veel plezier aan gaat beleven, zeker als je 'm op de kant durft te gaan skiën.

@Bennie, Nee heb hem helaas niet kunnen testen, maar adhv revieuws en testen, ging het voor mij tussen de deacon en de X9 WB…

@Sander23 Als dat je shortlist is, en je nog geen koop hebt gedaan, raad ik de Atomics aan ipv de Völkls. Iets minder racy, maar een veel grotere bandbreedte. Op de Völkl is het altijd werken en door de grote rocker mis je scherpte op het corduroy. De X9wb is minder racy maar ligt beter op een strakke piste en heeft ook een hoog snelheidspotentieel.

Beste,

Is deze ski al verkocht?

Mvg,

JD

Zijn nog niet verkocht.

Nog steeds te koop. Voor 175€ zijn ze van jou.

Ik zou even foto’s toevoegen van je eigen ski’s en niet van een generiek plaatje. Close ups van topsheet en belag is geen overbodige luxe voor de verkoop.

null
null
null
null
null
null
null

Hoi Sander,

Staan de skis nog te koop?

Mvg Luuk

Ja ze zijn nog te koop.

Plaats een reactie