Wintersport December 2020

Hallo iedereen,

Wij zijn een gezellige groep van 3 (1 ervaren snowboard(ster), 1 beginner snowboard(ster) en 1 (ervaren) ski-er. Wij hebben nog plaats voor 3 snowboard/ski-ers voor de aankomende wintersport. Afgelopen seizoen moesten wij vervroegd naar huis i.v.m. het corona. De planning is om in december op wintersport te gaan. Momenteel zijn wij aan het kijken naar de reizen in Oostenrijk. Suggesties zijn altijd welkom.

Prijs P.p. is ongeveer 400 euro (incl. skipas, reis/vervoer en accommodatie).

Lijkt het je gezellig om mee te gaan? Stuur ons een berichtje

PB gestuurd

Vraag: wanneer willen jullie gaan? Ik zit nu namelijk met Pow! te kijken voor een reis in december naar La Plagne. 10 daagse busreis = ook ongeveer 400. Kan goedkoper als je met minder luxe genoeg neemt.

Ik bedoelde eigenlijk… wanneer wilde jullie precies gaan. December is namelijk nogal lang. :D

La Plagne is een gaaf gebied, wij zijn er nog niet over uit of we toch willen gaan nu de maatregelen omtrent corona weer zijn ingegaan. Weten jullie trouwens of de wintersportgebieden wel open zijn?

Volgens mij staan nu alle gebieden in Frankrijk op oranje. Dus boeken lijkt mij nu echt heel onverstandig.

Denk dat het een last-minutje wordt voor mij. Als er nu een tweede golf echt doorbreekt dan wordt alles rood en zitten we zeker 6 weken binnen tot zeg begin december.

Tegen die tijd nog maar eens kijken hoe de wereld er dan uitziet.

Ja precies, ik zag dat Oostenrijk nog gebieden op geel staan.

En ons groepje wilt trouwens niet meer gaan behalve ik misschien naar Oostenrijk :(

Ja precies, ik zag dat Oostenrijk nog gebieden op geel staan.

boardergirlXD op 15 okt 2020 13:51

Onze Belgische vrienden hebben Oostenrijk al vrijwel weggestreept dus dat gaat ook nog niet echt de goede kant op.

null

Edwin van Riel

Ahw :( hopelijk blijft snowworld wel open

want dit is echt tragic gewoon :'(

want dit is echt tragic gewoon :'(

boardergirlXD op 15 okt 2020 15:10

Het probleem gaat worden en dat is het al aan het worden, stel jij breekt straks iets ernstigs in Snowworld.
Wie gaat jou helpen en waar denk je dat een vrij bedje is? Altijd fijn als je even naar het ziekenhuis gereden dient te worden op 200km van waar je woont.

null

null

I know maar kan er op z’n minst nog de balen in hebben

Ahw :( hopelijk blijft snowworld wel open

boardergirlXD op 15 okt 2020 15:09

Sw ZTM blijft (zoals het er nu voor staat) open inclusief trainingen, wel met verplichting tot dragen mondkapjes of buff. Hoe strak men dit gaat handhaven wachten we even af. Als ik nu op de webcam kijk is het gewoon 98% zonder ;(

Edwin van Riel

Mogenlijk zitten we over 4 weken weer aan de goede kant van deze golf. En dan is het nog maar half november…

Plaats een reactie