Seizoenspas Galibier-Thabor slechts €317,-

Dit onderwerp gaat over de bestemming Galibier Thabor

Voor degenen die deze winter 2 weken of meer naar 1 gebied willen in de Franse Alpen heeft Galibier-Thabor nu een hele mooie aanbieding. Voor slechts €317,- heb je al een seizoenskaart, mits je die voor het eind van deze maand aanschaft.

Zeker in de huidige corona tijd is het een ideaal gebied wanneer je in Valmeinier verblijft, je kan dan namelijk >90% van alle pistes doen zonder een gondel of cabinelift te hoeven gebruiken.

Meer info over deze skipassen hier:https://www.skipass-valmeinier.com/fr/saison

Born to Ride

Mooie prijs. Ik ga eens kijken of er elders ook aanbiedingen zijn in die orde.

It is an amazing world

Mooie actie. Ski Amadé heeft de seizoenskaarten met ongeveer 40 euro verhoogd. Ze hadden me eerst blij gemaakt met een voucher van 40 euro ter compensatie van het afgelopen seizoen. Daarna ging de prijs met ongeveer hetzelfde bedrag omhoog, dus ja… broekzak, vestzak…

Peter Pos

Volgens mij hebben de meeste wat kleinere gebieden in Frankrijk vroeg-koop-aa biedingen voor een seizoenspas. Als je in september of oktober nog een pas koopt voor de haute Maurienne (Eskimo) dan betaal je maar 325,- toch @piefke 😉

Uitrusten doe je maar in de lift.

Nav bovenstaande bericht keek ik bij Les Sybelles.
Daar geven ze 50% korting. Maar het lijkt er ook op dat ze de seizoenspas eerst hebben verdubbeld naar 1200. Kortom… Dat is niet interessant.

It is an amazing world

Volgens mij hebben de meeste wat kleinere gebieden in Frankrijk vroeg-koop-aa biedingen voor een seizoenspas. Als je in september of oktober nog een pas koopt voor de haute Maurienne (Eskimo) dan betaal je maar 325,- toch @piefke 😉

Roko op 11 sep 2020 17:37

Galibier-Thabor wil ik nu niet direct een klein gebied noemen 😉

Born to Ride

Montgenevre is ook zo’n gebied die elk jaar goedkope aanbiedingen heeft.

Click. Click. Peace

Montgenevre is ook zo’n gebied die elk jaar goedkope aanbiedingen heeft.

Rogier op 11 sep 2020 19:47

Uw thuisgebied ook hoor, 459,- voor een gans seizoen op de latten.
@Mattias123 zeker niet, maar ik doelde met name op de gebieden tussen de 50 en 100 pistekilometerd

Uitrusten doe je maar in de lift.

Volgens mij hebben de meeste wat kleinere gebieden in Frankrijk vroeg-koop-aa biedingen voor een seizoenspas. Als je in september of oktober nog een pas koopt voor de haute Maurienne (Eskimo) dan betaal je maar 325,- toch @piefke 😉

Roko op 12 sep 2020 02:10

Klopt. Maar zoals je leest in dit topic zijn er meer gebieden met interessante aanbiedingen. Voorlopig hebben wij het nog prima naar ons zin in LA NORMA😍☃️ en met die pas kunnen we ook in de aangesloten gebieden terecht.

LA NORMA😍☃️

Jaarabonnement, net zoals vorig jaar, alweer aangeschaft. Deze keer geven ze een bijkomende waarborg inzake terugbetaling mocht Covid roet in het eten gooien. Let it snow, let it snow…

Plaats een reactie