Te koop: Stöckli Laser WRT uit 2019, nieuwprijs 1299, vraagprijs 600,-

De Stöckli Laser WRT-ST ski’s zijn ontwikkeld om flink mee te kunnen slalommen op de piste. Met deze Stöckli ski’s worden behendigheid en stabiliteit samen gevoegd. Ben er 2x op wintersport mee geweest.! Zie ook Marktplaats.nl

null

*bericht bewerkt door Matsumeister op 11 sep 2020 11:27

Lengte?

Edwin van Riel

Een goede vraag Edwin, was vergeten de lengte erbij te zetten.
De ski wordt standaard in 2 maten geleverd. Voor de dames 162 cm en voor de heren 172 cm.
De lengte van de ski is 172 cm dus.

*bericht bewerkt door Matsumeister op 11 sep 2020 13:10

@evr66
Lijkt me wel een leuke ski.
@Matsumeister
Maar je bent wel een hele slordige skiër voor 2 maal vakantie. En dan al zoveel krassen 😄😄
Maar goed het is de toplaag.

null

Maar goed daar is de prijs waarschijnlijk ook naar.

Waarom doe je ze eigenlijk weg.

@hooykaas, leuke lat, vraag me dan altijd af of die Stöckli’s echt zoveel beter skien als de reguliere latten waar je in dit segment naar kijkt, dat dit de prijs rechtvaardigt. Voor 600 EUR koop je ook een hele mooie sl lat nieuw zeg maar als je een beetje zoekt.

Aangezien de topsheet wel als afgeschreven beschouwd kan worden, zou dit een mooi setje zijn om te blinderen en ongezien te kunnen testen en vergelijken ;)

Edwin van Riel

Je hebt gelijk Edwin. @evr66
Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om ze te testen in de sneeuw.
Dus of ze veel beter skiën dan de usual suspectst kan ik niet zeggen.Ik hoor altijd wel goede berichten/testen/ervaringen. Maar dat zegt niet zo veel zoals je weet. Ik ga daar deze winter toch even de tijd voor nemen.
Voorlopig hou ik het bij mijn Zai Spada.
Maar het is nooit verkeerd om open minder te blijven.

Moet zijn “open minded”
Die vervelende taal correctie op de iPhone ook altijd 😄

Plakken we die Zai’s ook af, da’s al 2 exoten ;)

Edwin van Riel

Die krassen komen omdat iedereen die geweldige ski’s van dichtbij wil bekijken en dan raggen ze erover heen :-)
Ja de Stöckli’s zijn heel andere ski’s vergeleken met de reguliere latten, ze zijn heel stabiel, hebben super grip en reageren heel goed op wat je erin stopt. Hiervoor had ik de Head Supershape Titan(daar gingen de bindingen naar jaren van kapot), ook een topski, maar dat was brandhout vergeleken bij de Stöckli’s. Waarom te koop? Omdat ik afgelopen winter ook op de Stöckli Laser AX heb gestaan, 78 mm onder de voet, en die vond ik nog beter. Maar worden mijn Stöckli’s niet verkocht is het ook geen ramp want het is zeker geen straf om erop te skiën.

*bericht bewerkt door Matsumeister op 11 sep 2020 15:21

Head supershape brandhout.
Je spreekt wel met de importeur van Head hoor!

Grapje 😄

Ik heb er indoor even op geskied. Zelfs met mijn krukkentechniek vond ik ze erg prettig skiën.

Plaats een reactie