Alpine skimerken

Ik heb een mindmap gemaakt met alle alpine skimerken die ik ken en relevant zijn.

null

FULL SEND

En wat is je bedoeling hiermee?

mama on a mission in the snow

Ik denk alleen leuk knutselwerk @Skimams

Het is denk ik gemaakt om een overzicht te krijgen van welke conglomeraten welke merken onder hun paraplu hebben.

Marker valt onder hetzelfde concern als Volkl.

When life gets too complicated.... SKI

Uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde skietje of boardje, met voor ieder wat andere finesses.😁🤣

Born to run. B.S.

Het wonder dat marketing heet @dan58

Ik denk alleen leuk knutselwerk @Skimams

Hooykaas op 17 sep 2020 14:53

Ben wel benieuwd wat het doel hiervan is.
Vooral ook wat @Gillesski bedoelt met “relevant”, want persoonlijk mis ik er wel wat.

mama on a mission in the snow

Ik denk alleen leuk knutselwerk @Skimams

Hooykaas op 17 sep 2020 14:53

Ben wel benieuwd wat het doel hiervan is.
Vooral ook wat @Gillesski bedoelt met “relevant”, want persoonlijk mis ik er wel wat.

Skimams op 17 sep 2020 18:00

Of hij kent ze niet… dat kan ook nog ;)

Ik denk alleen leuk knutselwerk @Skimams

Hooykaas op 17 sep 2020 14:53

Ben wel benieuwd wat het doel hiervan is.
Vooral ook wat @Gillesski bedoelt met “relevant”, want persoonlijk mis ik er wel wat.

Skimams op 17 sep 2020 18:00

Of hij kent ze niet… dat kan ook nog ;)

Tiny-M op 17 sep 2020 20:43 Ja ik ken er meer, bindingmerken heb ik eruit gelaten, en kledingmerken enkel als ze bij een conglomeraat horen. Als jullie nog skimerken kennen die piste ski's maken, laat het weten. Dit zijn gewoon de relevantste dus de merken die nog actief zijn en je op die piste tegenkomt (de freeride merken zijn in mijn ogen nog een categorie op zich) dit is gewoon een knutselwerk inderdaad.
FULL SEND

En wat is je bedoeling hiermee?

Skimams op 17 sep 2020 20:48

Gewoon een overzichtje… Zag dit overlaatst over de automerken en vond het wel leuk om ook zoiets te maken.

FULL SEND

Prima hoor 👍
Misschien ook een leuk onderwerp voor een “Personal project” voor school.

En wat is je bedoeling hiermee?

Skimams op 17 sep 2020 20:48

Gewoon een overzichtje… Zag dit overlaatst over de automerken en vond het wel leuk om ook zoiets te maken.

Gillesski op 17 sep 2020 22:39

Ah okay 👍🏼

mama on a mission in the snow

En wat is je bedoeling hiermee?

Skimams op 17 sep 2020 20:48

Gewoon een overzichtje… Zag dit overlaatst over de automerken en vond het wel leuk om ook zoiets te maken.

Gillesski op 18 sep 2020 11:53

Leuk gedaan. :)

Bla, bla, bla.

Het is denk ik gemaakt om een overzicht te krijgen van welke conglomeraten welke merken onder hun paraplu hebben.

Marker valt onder hetzelfde concern als Volkl.

Alex op 17 sep 2020 08:53

null

Ik heb een geupdate versie gemaakt met je opmerkingen :)

FULL SEND

Voor iets duidelijker leesbaar exemplaar (sommige merken hebben wat kleinere letters bij hun logo)

null

*bericht bewerkt door Gillesski op 12 aug 2021 16:34

FULL SEND

Voor moest je willen kunnen inzoomen of zelf iets gelijkaardigs willen maken:
ik heb het op deze site gemaakt https://whimsical.com/ski-brands-groups-MQPNJcMrP1NNVcgzySEA…

FULL SEND

Ik vind dat er ook Snowboard merken bij horen! Burton en de paraplu beginnen we mee.
Volgens mij zie ik Bomber ski’s er nog niet tussen staan?

Ik vind dat er ook Snowboard merken bij horen! Burton en de paraplu beginnen we mee.
Volgens mij zie ik Bomber ski’s er nog niet tussen staan?

HarryP op 12 aug 2021 21:50

Snowboardmerken ben ik zelf niet volledig mee bekend, bomber ski’s heb ik er niet bij gezet omdat het niet zo’n relevant merk is in de ski industrie. Nu staan enkel de conglomeraten en merken ertussen waarmee je mensen regelmatig op de piste ziet skiën.

FULL SEND

Hi Gilles, LibTech staat er niet bij, weliswaar geen grote (dus misschien niet relevant genoeg) speler maar wel met hele speciale skietjes met Magne- Traction “gekartelde kanten”. is in ieder geval echt anders dan de mainstream ski’s.

Hi Gilles, LibTech staat er niet bij, weliswaar geen grote (dus misschien niet relevant genoeg) speler maar wel met hele speciale skietjes met Magne- Traction “gekartelde kanten”. is in ieder geval echt anders dan de mainstream ski’s.

GertSkietOok op 14 aug 2021 21:59 Was al moeilijk om plek te vinden voor sommige merken maar ik vind het wel leuk om nieuwe skimerken te leren kennen
FULL SEND

Plaats een reactie