snowboard schoenen smalle voet kopen

Nu mijn zoon (16 jaar) is uitgegroeid qua voeten, ben ik op zoek naar een winkel waar ik snowboard schoenen voor een smalle voet kan kopen. Ik wil met hem naar een winkel gaan waar we een goed advies kunnen krijgen en waar ze meerdere modellen hebben zodat hij goed kan passen. Zelf hebben we ervaring met Skicentrum Heemskerk voor ski schoenen, maar die verkopen geen snowboard schoenen. We wonen omgeving Amsterdam, maar wat verder rijden maakt niet uit. .

Behind the Pines in Amsterdam is een fijne plek met goeie gasten. Met mijn smalle meisjesvoet kwam ik er daar helaas niet helemaal uit de eerste keer - thirty two’s waren het voor mij niet. De K2’s die ik daarna aangemeten kreeg daarentegen… Weinig comfort maar ze snowboarden perfect!

Cellblock in Utrecht is ook een goeie winkel met ander aanbod. Passen maar!

Setting forth in the universe

Frosty in bilthoven (in de MK Ski winkel). Hebben veel merken en kunnen goed aanmeten.

Behind the Pines in Amsterdam is een fijne plek met goeie gasten. Met mijn smalle meisjesvoet kwam ik er daar helaas niet helemaal uit de eerste keer - thirty two’s waren het voor mij niet. De K2’s die ik daarna aangemeten kreeg daarentegen… Weinig comfort maar ze snowboarden perfect!

Cellblock in Utrecht is ook een goeie winkel met ander aanbod. Passen maar!

Para op 17 sep 2020 12:09

Cellblock in Utrecht is helaas gesloten sinds afgelopen zomer. Zij zullen online verder gaan, maar is nog niet actief. MK Bilthoven zou een alternatief kunnen zijn. Of Snowcountry eens contacten, die hebben af en toe de showroom ook open en kun je daar terecht. Anders @Tukker vragen, die woont en werkt in Den Haag/Scheveningen en kan je hopelijk ook verder helpen

*bericht bewerkt door Marijnt op 17 sep 2020 12:12

Behind the Pines in Amsterdam is een fijne plek met goeie gasten. Met mijn smalle meisjesvoet kwam ik er daar helaas niet helemaal uit de eerste keer - thirty two’s waren het voor mij niet. De K2’s die ik daarna aangemeten kreeg daarentegen… Weinig comfort maar ze snowboarden perfect!

Cellblock in Utrecht is ook een goeie winkel met ander aanbod. Passen maar!

Para op 17 sep 2020 05:53

mee eens met al het bovenstaande!! Behind the Pines, topwinkel. Verder is K2 het enige merk snowboardschoen dat ik tot nu toe gevonden heb dat mijn hielen op zijn plek kan houden, vanwege het conda-systeem wat om de enkel gaat. Inderdaad niet supercomfortabel, maar ik heb nog niks gevonden wat voor mijn lange smalle voeten met lage wreef werkt (genoeg miskopen gedaan).

*bericht bewerkt door ET265 op 27 sep 2020 11:00

Bedank voor jullie reacties, we gaan in de Herfstvakantie naar Amsterdam (als dat dan nog mag!) om daar eens te kijken en passen.

Plaats een reactie