Sponsoring skireizen

Beste,
Heeft iemand ervaring met sponsoring van de grote merken (lees: Atomic, Head, Rossignol, Fischer) voor bijvoorbeeld mutsen of dergelijke. Dit heeft betrekking op een groep van om en nabij 100 personen.

Groetjes,
Luke

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 05 okt 2020 17:14

Hoi Luke, daar kom je heel moeilijk tussen, heb ook wel eens mail gestuurd, van sommige hoor je niet eens wat terug. Ook (winter)sportzaken en bedrijven, maar geven allen al aan dat ze al sponseren of daar niet aan doen omdat ze heel veel aanvragen krijgen.
Daar tegenover kon ik reclame voor ze maken, maar ook dat niet.
Succes.

Dienten Die Alte schule

Misschien heeft Unox nog wat mutsen over :-)

of wintersport.be en .nl ???

Born to run. B.S.

Het lijkt me dat ze daar niet veel glorie uit kunnen halen, tenzij het om de een of andere semi-proffessionele stage gaat.
Welk serieus skimerk zou geassocieerd willen worden met een groep waarvan niet op voorhand geweten is of ze het dorp op stelten gaan zetten of ongelukken veroorzaken op de piste.
Mutsen gaan ook vrij onzichtbaarzijn op de piste (de meesten zullen een helm dragen)

Voor studentengroepen kan je misschien bij een biermerk terecht?
En als je toch in de skisfeer wilt blijven zou ik een bedrijf zoeken wat hier toch op de een of andere manier op termijn voordeel uit kan halen (fysieke winkel of webshop met goedkope skispullen, reisorganisatie, snowworld, het skidomein zelf, …).

Glide on!

We hebben ooit een doos mutsen van “Boswandeling” het drankje, gekregen als sponsoring voor een grote groep. Je moet af en toe geluk hebben.

One life. Live it.

Bij La Chouffe kan je terecht voor rode kabouter pinnemutsen met een belletje aan 😉

Mij lijkt het biermerk ‘Corona’ wel een goede. Een groep met 100 man…je weet het zeker? 😂

Life is what happens while you were checking your phone

Plaats een reactie