Waar boeken jullie?

Benieuwd met welke organisatie jullie normaal de boekingen doen? Of direct, of via de plaatselijke vvv, met de verhuurders?

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 15 okt 2020 09:24: verhuisd naar juiste subforum

Toen ik nog geen eigen appartement had boekte ik altijd rechtstreeks bij de verhuurders. Dat vond ik het prettigste.

Peter Pos

Rechtstreeks al zeker 15 a 20 jaar.

Laatste 3 jaar rechtstreeks
Zitski lessen boek ik hier bij de Shos, liftpas inbegrepen
Daarvoor 3 jaar met een organisatie mee geweest, waar hotel half pension was. En de zitski lessen en liftpassen inbegrepen

Ooit 2x via een organisatie… sindsdien via de VVV of rechtstreeks. Voordeliger, zorgzaam en mogelijkheid tot echt maatwerk.

Alle mogelijkheden ervaren van chalet, half pension, vol pension, hotel, appartement naar volle tevredenheid…

Ook binnen de huidige situatie de keuze gemaakt om rechtstreeks te boeken met aanvullende afspraken over een mogelijke verplaatsing naar 2022…

Vaak rechtstreeks of via VVV van het skigebied. Slechts voor een wat grotere groep boek ik via Sunweb of vergelijkbare organisaties.

Mr. Slow

De beste acco’s krijg je alleen door direct contact.

Chalet via airbnb of rechtstreeks
Vervoer eigen auto
Skipassen bij de kassa onderaan de lift
Skilessen ruim vooraf online bij de skischool

❄️

Voor kerst gaan we dit jaar met de camper. Geen groot investering gezien de corona. Wij gaan naar montafon en kopen de skipas rechtstreeks daar bij de liften. Voor april gaan we met sunweb omdat we nog een voucher van vorig jaar hebben. Zoals steeds nemen wij een appartement en deze keer in La Plagne.

Normaal rechtstreeks bij de locatie.
Nu via een touroperator vanwege onzekerheid en annuleringsmogelijkheden. Was bovendien voordeliger aanbieding dan rechtstreeks (normaal is rechtstreeks goedkoper).

Voor 2009 boekte ik op verschillende manieren, bij reisbureau, VVV, of rechtstreeks.
Dat hing af met hoeveel we gingen dat wisselde van 12 tot 36 personen.
Het laatste wat ik rechtstreeks geboekt heb was Ischgl mei 2009 , Top off the Mountain, voor 20 man/vrouw.
Voor ons huis boeken de gasten ook rechtstreeks, wij staan op Bergfex en Micazu, maar via hun krijg ik een enkeling in de zomer. Of de gasten kijken daar en boeken dan via onze eigen website, dat weet ik niet helemaal. Er zijn er veel die terugkomen, of ons vinden via FB. Ondanks de bezette kalender wordt er toch nog gemaild die stuur ik dan door naar andere in de buurt, he @peterpos of naar vrienden in naburig dorp. En soms ga ik wat zoeken voor diegene want dat vindt ik nog altijd leuk :)

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie