Opslag wintersportspullen in bv. Grenoble

Hey, ik denk erover met mijn man en camper richting de sneeuw te gaan, lijkt ons supertof. Misschien gaan we eerst met de camper naar een andere zonnige bestemming en dan zou het makkelijk zijn als ik eerst in bijvoorbeeld de buurt van Grenoble onze wintersport spullen kan opslaan om ze later weer op te halen. Ik denk bijvoorbeeld aan een soort Franse Shurgard of AllSafe, maar dan in/ buurt van een goed te bereiken Franse stad zoals Grenoble. Iemand tips voor mij? Daar zou ik erg mee geholpen zijn! Dank alvast voor jullie feedback en geniet van het weekend!

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 22 okt 2020 11:28

Goed idee!

Albertville self storage.
Ik vind dat zelf wel een prettige stad en goed gelegen tov wintersport gebieden.

It is an amazing world

Dankje Henrike, daar ga ik meteen naar kijken!

Henrike, weet je of ik bij deze storage in Albertville als Nederlander gewoon opslagruimte kan huren?

Zal ik morgen even navragen. Of maandag. 😉

It is an amazing world

Wacht… Ik zit fout.
Alpbox moet je hebben. Die zitten onder andere in La Bathie (industrie gebied vlak onder Albertville) Of in Moutiers. Beide liggen bijzonder goed.
Je bent per maand voor een beetjes ruimte wel zo 70 euro kwijt. Volgens mij voor zover ik kan zien kan je als Nederlander ook ruimte huren.

It is an amazing world

Ze hebben een prima werkende website. Je kan precies berekenen hoeveel je kwijt bent.
Je kan ze ook mailen met vragen. 😉

It is an amazing world

Dankjewel Henrike voor de moeite, appreciated!

Plaats een reactie