Met welke auto naar wintersport??? (deel 2)

Deel twee van het populair topic “Met welke auto naar wintersport???”.

Het oude topic vind je hier:https://www.wintersport.nl/forum/topic/32079

MAND!

Getverdrie seg @Rogier een nieuwe auto en wordt al de rest gedeleted.😉 😆

*bericht bewerkt door dan58 op 23 okt 2020 14:57

Born to run. B.S.

Joh, @rogier wil gewoon zijn nieuwe bolide bovenaan hebben staan straks ;)

Edwin van Riel

Klopt misschien: het topic is “Met welke auto naar wintersport”.

Gezien de meeste mensen hier in het forum niet in de bergen wonen en iedereen uit de Benelux ondertussen in quarantaine moet als ze naar de bergen gaan, zou het wel eens kunnen dat alleen @Rogier op korte termijn op wintersport kan.

Glide on!

Haha ik baal eigenlijk dat @Yohan de eerste post heeft gemaakt. Ik had daar gewoon mijn auto willen hebben.

Mischien moet ik zijn bericht morgen eens moderaten ;-)

Click. Click. Peace

Haha ik baal eigenlijk dat @Yohan de eerste post heeft gemaakt. Ik had daar gewoon mijn auto willen hebben.

Mischien moet ik zijn bericht morgen eens moderaten ;-)

Rogier op 23 okt 2020 15:12

ik zou nu bijna gaan kijken of je daar al niet een plaatje van jouw nieuwe overheen geplaatst hebt om ons morgen een beetje te kunnen jennen, maar zo ben jij niet natuurlijk 😆😆😆

Edwin van Riel

null

Coronagewijs in ons bubbeltje…
Eigen bedje, toiletje en douche en onze hondjes waken als we weg zijn :-)
's avonds satelliet open om naar onze favoriete serie’s te zien.
Wij willen alvast niet anders mee ;-)

Eigen toiletje

Filip op 23 okt 2020 16:44

Ik vraag met altijd af hoe jullie dat na enkele dagen doen met de inhoud daarvan. 😳😳
Flinke bus overigens👍 maar niks voor mij. 😉

Bla, bla, bla.

Eigen toiletje

Filip op 23 okt 2020 16:44

Ik vraag met altijd af hoe jullie dat na enkele dagen doen met de inhoud daarvan. 😳😳
Flinke bus overigens👍 maar niks voor mij. 😉

bartvwg op 23 okt 2020 16:56

Boven de put eerst de klep van het zwart water open zetten, daarna de klep van het grijs water en alles is weg.

Born to Ride

Zijn er eigenlijk mensen die de rit met een elektrische auto maken?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Zijn er eigenlijk mensen die de rit met een elektrische auto maken?

Jeffvdv op 23 okt 2020 23:51

Vast wel, maar die hoor je daar eigenlijk nooit over 😁.

I can stick uphill ice, on my saucer...

hahaha :D

Disturbing the peace since 1975

@Rogier ben je al terug van de dealer?

Disturbing the peace since 1975

Zijn er eigenlijk mensen die de rit met een elektrische auto maken?

Jeffvdv op 23 okt 2020 23:51

Ja ik, vorig seizoen voor het eerst met mijn Tesla Model 3 naar Oostenrijk geweest. Die reis is mij enorm bevallen en kwam mede dankzij autopilot erg uitgerust aan op bestemming. Voorheen toen ik nog met mijn oude ICE ging was dat wel anders, was dan best wel gesloopt na de rit.

Totaal ben ik zo’n 2-2.5 uur kwijt geweest aan opladen bij superchargers. Doordat ik die stops gebruikte om de benen te strekken en rustig ergens een hapje te eten wat ik voorheen met mijn ICE ook deed, ben ik netto eigenlijk net zo lang onderweg geweest.

Als je van lekker relaxt reizen houdt, graag in een BEV rijdt en een redelijke range en toegang tot een snellaadnetwerk hebt, dan kan ik een BEV voor wintersport erg aanraden. Het kost wel even iets meer plannen en van te voren informeren hoe het laden op bestemming is. Wij hadden de mazzel vorig seizoen dat onze accommodatie (Vaya Fieberbrunn) gratis opladen aanbood. Wil je echter zo snel mogelijk op je bestemming aankomen, dan moet je absoluut geen BEV nemen maar gewoon met een ICE gaan.

Zijn er eigenlijk mensen die de rit met een elektrische auto maken?

Jeffvdv op 23 okt 2020 23:51

Arjen toch?

FULL SEND

@Shane @Supergrover @Jeffvdv

They don’t get it.😂😁

*bericht bewerkt door dan58 op 24 okt 2020 15:14

Born to run. B.S.

@dan58
Louter positief:https://www.ad.nl/auto/nederlandse-tesla-eigenaars-bereiden-…

Met de AP ;-) lekker ecopro richting de sneeuw.

De traditie is ieder jaar om even te zwaaien naar de busreizigers die rond 16:00uur al verzamelden ergens in Utrecht. De Sunweb en Husk bussen worden altijd lekker midden in de nacht voorbij gereden.

Ik kan mij de tijd nog goed herinneren dat ik rond 21:00uur nog altijd ergens in NL reed vertrekkende vanaf het Jaarbeursplein, 5 uur onderweg en nog de grens niet over met de bus en zijn/haar klok. Altijd direct de vrijdagmiddagfile in wat een duffe ellende was dat.

De standaard is nu rond 21:15uur - 21:30uur vertrekken en de volgende ochtend de eerste lift omhoog. Dat is voor mij het ultieme vakantiegevoel.

Als ik zo cruise met de Tesla is het ‘tanken’ om de 320km echt niet het vakantiegevoel voor mij.

*bericht bewerkt door Ninormaal op 24 okt 2020 17:32

@dan58
Louter positief:https://www.ad.nl/auto/nederlandse-tesla-eigenaars-bereiden-…

Met de AP ;-) lekker ecopro richting de sneeuw.

De traditie is ieder jaar om even te zwaaien naar de busreizigers die rond 16:00uur al verzamelden ergens in Utrecht. De Sunweb en Husk bussen worden altijd lekker midden in de nacht voorbij gereden.

Ik kan mij de tijd nog goed herinneren dat ik rond 21:00uur nog altijd ergens in NL reed vertrekkende vanaf het Jaarbeursplein, 5 uur onderweg en nog de grens niet over met de bus en zijn/haar klok. Altijd direct de vrijdagmiddagfile in wat een duffe ellende was dat.

De standaard is nu rond 21:15uur - 21:30uur vertrekken en de volgende ochtend de eerste lift omhoog. Dat is voor mij het ultieme vakantiegevoel.

Als ik zo cruise met de Tesla is het ‘tanken’ om de 320km echt niet het vakantiegevoel voor mij.

Ninormaal op 24 okt 2020 17:28

In China moet tesla 50.000 auto’s terugroepen vanwege slechte aandrijflijnen. In Amerika vloog vorige week bij een model y het dak er af, net nadat ze hem bij de garage opgehaald hadden.

Born to Ride

Laten we niet weer een discussie opstarten waarom Tesla kut is en wat ze allemaal fout doen. Dat lijkt mij niet het doel van dit topic en voegt verder niks toe.

Wil je niet in een Tesla rijden? Dan doe je dat niet. Willen anderen dat wel? Dan laat je ze lekker hun ding doen. Zo simpel kan het zijn :)

@RobReus

@Shane @Supergrover @Jeffvdv

They don’t get it.😂😁

dan58 op 24 okt 2020 15:13

Terugweg 19-03-2019 was ook een feestje en het mocht daar ;-)

*bericht bewerkt door Ninormaal op 24 okt 2020 18:18

Stop hier met de eeuwige discussie over elektrisch rijden. Gewoon: met welke auto op wintersport.

Morgen maak ik een foto ;-)

Click. Click. Peace

@Rogier nooit meer sneeuwkettingen nodig jij.

Bewegende beelden zijn soms leuker dan slechts een foto.
Have fun van je leuke kar!

@Rogier nooit meer sneeuwkettingen nodig jij.

Bewegende beelden zijn soms leuker dan slechts een foto.
Have fun van je leuke kar!

Ninormaal op 24 okt 2020 18:51

Die had ik al zelden nodig. Maar toch heb ik ze altijd mee, en tot nu toe in elke auto die ik had wel eens nodig gehad. Maar dat waren dan meestal wel erg bijzondere condities. (50 cm verse sneeuw, waaroin mijn Duster sneeuwschuiver ging spelen, een bevroren stroompje op rijden, dat soort dingen)

Click. Click. Peace

@Ninormaal
Wat voor auto?

Met die snelheid zou ik niet graag een cameraatje vasthouden :D

Het is o zo hard genieten.

Grappig om te lezen hoe verhit de discussies soms worden om niets.
@Jeffvdv haalt een grap uit en @Shane reageert hierop.

Zijn er eigenlijk mensen die de rit met een elektrische auto maken? > > >

Jeffvdv op 23 okt 2020 23:51
ast wel, maar die hoor je daar eigenlijk nooit over 😁.> § Shane op 23 okt 2020 23:55 [@RobReus](/profiel/robreus) en [@Gillesski](/profiel/gillesski) trappen er VOL in.

Ik reageer hierop

@Shane @Supergrover @Jeffvdv>
They don’t get it.😂😁

dan58 op 24 okt 2020 15:13

Zelfs nieuwkomer @Ninormaal trapt er nog dieper in.🤣😂 en begint te argumenteren tot zelfs @Rogier moet ingrijpen voor een discussie die er eigenlijk NIET was.

😀😁😂🤣😃😄😅😆

Born to run. B.S.

@Ninormaal
Wat voor auto?

Met die snelheid zou ik niet graag een cameraatje vasthouden :D

Hendrik5 op 24 okt 2020 20:20

Bieden handen aan het stuur, telefoon lag ertussen, zie je ook in de reflectie.
De auto, een niet begrensde Mercedes S 63 AMG 4matic coupé. (Ninormaal)

‘Het is o zo hard genieten’ ;-)

@dan58
Louter positief:https://www.ad.nl/auto/nederlandse-tesla-eigenaars-bereiden-…

Met de AP ;-) lekker ecopro richting de sneeuw.

De traditie is ieder jaar om even te zwaaien naar de busreizigers die rond 16:00uur al verzamelden ergens in Utrecht. De Sunweb en Husk bussen worden altijd lekker midden in de nacht voorbij gereden.

Ik kan mij de tijd nog goed herinneren dat ik rond 21:00uur nog altijd ergens in NL reed vertrekkende vanaf het Jaarbeursplein, 5 uur onderweg en nog de grens niet over met de bus en zijn/haar klok. Altijd direct de vrijdagmiddagfile in wat een duffe ellende was dat.

De standaard is nu rond 21:15uur - 21:30uur vertrekken en de volgende ochtend de eerste lift omhoog. Dat is voor mij het ultieme vakantiegevoel.

Als ik zo cruise met de Tesla is het ‘tanken’ om de 320km echt niet het vakantiegevoel voor mij.

Ninormaal op 24 okt 2020 17:28

In China moet tesla 50.000 auto’s terugroepen vanwege slechte aandrijflijnen. In Amerika vloog vorige week bij een model y het dak er af, net nadat ze hem bij de garage opgehaald hadden.

Matthias123 op 24 okt 2020 17:48

Jij bent meer bezig met Tesla dan de gemiddelde bestuurder van een Tesla. Waarom toch?

@Ninormaal
Wat voor auto?

Met die snelheid zou ik niet graag een cameraatje vasthouden :D

Hendrik5 op 24 okt 2020 20:20

Bieden handen aan het stuur, telefoon lag ertussen, zie je ook in de reflectie.
De auto, een niet begrensde Mercedes S 63 AMG 4matic coupé. (Ninormaal)

‘Het is o zo hard genieten’ ;-)

Ninormaal op 24 okt 2020 21:00

Nice! Welk jaar? Ik zou graag ruilen 😇

Freeride = Life

@dan58
Louter positief:https://www.ad.nl/auto/nederlandse-tesla-eigenaars-bereiden-…

Met de AP ;-) lekker ecopro richting de sneeuw.

De traditie is ieder jaar om even te zwaaien naar de busreizigers die rond 16:00uur al verzamelden ergens in Utrecht. De Sunweb en Husk bussen worden altijd lekker midden in de nacht voorbij gereden.

Ik kan mij de tijd nog goed herinneren dat ik rond 21:00uur nog altijd ergens in NL reed vertrekkende vanaf het Jaarbeursplein, 5 uur onderweg en nog de grens niet over met de bus en zijn/haar klok. Altijd direct de vrijdagmiddagfile in wat een duffe ellende was dat.

De standaard is nu rond 21:15uur - 21:30uur vertrekken en de volgende ochtend de eerste lift omhoog. Dat is voor mij het ultieme vakantiegevoel.

Als ik zo cruise met de Tesla is het ‘tanken’ om de 320km echt niet het vakantiegevoel voor mij.

Ninormaal op 24 okt 2020 17:28

In China moet tesla 50.000 auto’s terugroepen vanwege slechte aandrijflijnen. In Amerika vloog vorige week bij een model y het dak er af, net nadat ze hem bij de garage opgehaald hadden.

Matthias123 op 24 okt 2020 17:48

Jij bent meer bezig met Tesla dan de gemiddelde bestuurder van een Tesla. Waarom toch?

DSvier op 24 okt 2020 22:49

Aan iedereen stop hiermee. Elke volgende opmerking over deze discussie haal ik hier komende dagen weg.

Click. Click. Peace

Gewoon weer met de achterwielaangedreven BMW. Dat wordt weer leuk als er 15cm verse sneeuw ligt. Afgelopen jaar ook mogen ploeteren op de parkeerplaats :D

Audi A6 break
Spijtig geen Quattro. Volgend jaar mag ik nieuwe kiezen als bedrijfswagen en zou dan voor eentje willen gaan. Heb er 1 keer met gereden en zalig.
Geen kettingen meer moeten opleggen

Plaats een reactie