OP1 zoekt de mooiste wintersport verhalen!

Dag Wintersporters!

Voor het televisieprogramma OP1 zijn we op zoek naar de mooiste wintersport verhalen. Leerde jij de liefde van je leven kennen op wintersport? Is de wintersport een traditie in je familie van jaren oud?
Bivakkeer je ieder wintersport seizoen voor een paar maanden in de Franse of Oostenrijkse Alpen? Ken jij alle apres-ski klassiekers uit je hoofd? En sta je in de startblokken om weer op vakantie te gaan mochten de ski landen weer van Code Oranje naar Geel gaan?

Ik zou graag met je in contact komen! Aangezien we op dit moment niet weten wanneer er weer op wintersport mag worden gegaan, willen we een mooi gesprek optuigen met fanatieke wintersporters.

Heb je interesse? reageer dan even op dit bericht! Dan neem ik contact met je op.

Marloes
Redacteur Op1

Hallo Marloes,

Ik ben Ruben, 33 jaar, en heb best een leuk verhaal, denk ik. Niet die van het traditionele kind dat vanaf zijn 3e heeft leren skiën, maar van iemand die op zijn 27e het skiën en de wintersport heeft leren kennen na een hereniging met zijn vader. Die vader heeft het vlammetje aangestoken en dat vlammetje is ondertussen een bosbrand geworden, want de afgelopen 2 jaar heb ik 12 maanden in de Alpen doorgebracht als skileraar. En het einde is nog lang niet in zicht. 😁🤘

I would rather be skiing.

Marloes,

Zet je er ook even een disclaimer bij dat uitsluitend personen met de “juiste mening” welkom zijn bij de NPO. bvd.

Marloes,

Zet je er ook even een disclaimer bij dat uitsluitend personen met de “juiste mening” welkom zijn bij de NPO. bvd.

dekkie op 18 nov 2020 09:29

Beetje zielig commentaar.

@dekkie dit slaat nergens op en is compleet off-topic. Laatste waarschuwing.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Kijk ook de PB’s eens na @Marloes_B89 Sommigen zullen je waarschijnlijk direct benaderen.

*bericht bewerkt door Bennie op 18 nov 2020 10:25

Mooi verhaal! Ik mail je even Ruben.

Hallo Marloes,

Ik ben Ruben, 33 jaar, en heb best een leuk verhaal, denk ik. Niet die van het traditionele kind dat vanaf zijn 3e heeft leren skiën, maar van iemand die op zijn 27e het skiën en de wintersport heeft leren kennen na een hereniging met zijn vader. Die vader heeft het vlammetje aangestoken en dat vlammetje is ondertussen een bosbrand geworden, want de afgelopen 2 jaar heb ik 12 maanden in de Alpen doorgebracht als skileraar. En het einde is nog lang niet in zicht. 😁🤘

rcbootsman@gmail.com op 18 nov 2020 09:18

*bericht bewerkt door Marloes_B89 op 18 nov 2020 10:40

Iedereen die het nodig vindt om te reageren op @Roel zijn waarschuwing zal vanaf nu een ban krijgen, zonder enige verdere waarschuwing.

Reageer on-topic of reageer niet.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie