Gezocht: KAMER/woning voor seizoen in LENZERHEIDE of Valbella

Hoi allemaal,

Dit seizoen kan ik werken als skileraar in Lenzerheide. Ik ben alleen nog op korte termijn op zoek naar een kamer of woning. Ik heb het halve dorp al gemaild, maar niets is meer vrij, daarom ook hier maar de vraag. Ik zoek vanaf komende week tot half maart dus een kamer/woning in Lenzerheide of Valbella. Iets tijdelijks kan wellicht ook interessant zijn. Of een heel huis, met de huidige vraag krijg je dat makkelijk vol. Mocht iemand iets weten of een tip hebben dan zou dat top zijn!

Ik zie in je profiel dat je beginner bent.
Zal wel een grap zijn.
Ik was even benieuwd wat je salaris is in Zwitserland inclusief woon vergoeding.
Je kan me ook een PM sturen als je dat liever hebt.
Bedankt. 👍

Je hebt een PB! Ben geen beginner meer inderdaad en het salaris voor een beginnend leraar is ongeveer 22 chf/uur, geen woonkostenvergoeding o.i.d.

Graag wil ik dit nog een keer onder de aandacht brengen. Met de huidige corona omstandigheden, kan niet iedereen naar het buitenland gaan wellicht. Misschien dat er daardoor iets vrij staat.

Dus mocht er iemand een kamer of huis hebben, of iemand kennen met een huis in Lenzerheide of Valbella of een goede tip hebben, dan is dat zeer welkom!!

*bericht bewerkt door OneTwoTen op 07 dec 2020 16:40

Misschien dat iemand je een sta-caravan wil verhuren op de camping in Churwalden.

1 gondel + 1 afdaling en je bent waar je zijn niet waarschijnlijk.

Oh ja, kan ik nog ff checken, thanks! Had alleen de camping in Lenzerheide en ook de camping St. Cassian in Lantsch/Lenz gecheckt.

Is toch wel een beetje armoedig op deze manier. @OneTwoTen
Dat is toch eigenlijk geen manier om met personeel om te gaan.Dat je gedwongen bent om ver weg van de school in een caravan te Slapen.
Lijkt de VOC tijd wel.
Ik krijg er in ieder geval geen Zwitser leven gevoel van OneTwoTen
Die rot Zwitsers.
Sorry ik liet me even gaan.

Klopt hoor, maar handig als back-up voor een drukke periode zoals kerst bijvoorbeeld. Zou voor mij dan ook hoogstens een tijdelijke optie zijn voor 1 of 2 weken. Drie maanden alleen in een caravan zitten ga ik niet doen, dan gaat de lol er wel vanaf.

Op dit moment denk ik dat ik gewoon een tijdelijk onderkomen huur en hoop daar in het dorp makkelijker met mensen in contact te komen en op die manier toch iets leuks met anderen te kunnen vinden! Ik heb nu ook contact met een paar andere skileraren die ook nog wat zoeken.

*bericht bewerkt door OneTwoTen op 08 dec 2020 09:37

Voor 22 chf/uur, waarvan je dan ook nog je eigen kost en inwoon moet betalen zou ik zelf niet warmlopen.
Heb je hierbij gegarandeerde lesuren of ben je ook nog afhankelijk van hoeveel lessen er effectief geboekt gaan worden.
Hoe zit het met uitrusting / skipas / verzekeringen?

Het klinkt allemaal een beetje als het “uitmelken” van goedgelovige jongeren die graag in de sneeuw willen zijn.

Glide on!

Plaats een reactie