nieuwe ski's

hoi
ik heb vandaag nieuwe ski’s meegekregen voor op mijn volgende skireis te testen als die er komt??. het zijn de atomic redster x7 widebody geworden . ik ben 55 jaar, 1m80 en weeg 95 kg ik hou van heel de dag te skiën op en rustige soms wat pittiger manier op de piste korte en lange bochten liefst met veel grip. ik hoop dat deze ski mij bevalt . jullie bevindingen graag
grtjs

Beste topicstarter, ik moet zeggen dat ik het heel lastig vind om te zeggen of de ski je bevalt zonder je te zien afdalen ermee.

De vraag of de ski bij je past: geen idee. Dat mag je zelf gaan testen. Als Nederlander op zijn vroegst half maart, maar wie weet of het er dit seizoen überhaupt nog van komt.

Daar heb je pas toch uitgebreide adviezen over gehad? https://www.wintersport.nl/forum/topic/524913

*bericht bewerkt door DrPhil op 20 dec 2020 20:27

ik denk dat het wel moet gaan lukken met die ski’s. Veel plezier! (als we ooit nog weg kunnen)…

Bedankt voor jullie advies.en ja heb jullie vorig advies ter harte genomen . Maar deze kan ik testen zo snel als mogelijk. Grtjs👍🏼

Prima ski en ga je ongetwijfeld veel fijne kilometers op maken (als het eenmaal weer kan).

Belangrijker is: laat weten hoe jij ze hebt ervaren naar gebruik. Alvast veel plezier☃️

LA NORMA😍☃️

ik ga zeker iets laten weten hoe deze ski’s mij bevallen of niet bevallen zijn .
grtjs

Plaats een reactie