Skigebied borden en pistemarkering

Aangezien skiën op dit moment lastig is proberen we het gewoon een beetje deze kant op te halen. Daarom ben ik op zoek naar borden die in skigebieden gebruikt worden zoals bijvoorbeeld de pistemarkering of een wegwijsbord uit de skigebieden (liefst in het Duits).

Iemand enig idee waar ik deze zou kunnen aanschaffen?

Weil Schifoan is des leiwaundste...

Er hebben er hier op het forum vast wel een aantal een illegaal bord liggen :)

*bericht bewerkt door Elly3 op 10 jan 2021 15:53

Dienten Die Alte schule

null

Deze misschien?

null

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

null

Alex82 op 10 jan 2021 22:08

Nou inderdaad, zoiets. Je zou zeggen dat ze die ergens vandaan hebben. Maar ik kan het niet vinden…

Weil Schifoan is des leiwaundste...

Beetje googlen op “ski deko”; Zoeken op amazon.de. Duitse winkels die etalage materiaal verkopen.
Zo heb ik pisteborden, houten ski’s, piste pijlen (zwart, rood en blauw) etc. gevonden om ons tuinhuis aan te kleden. Biertafel erbij, zoeken in fanshops van biermerken (Erdinger, Paulaner), Almdudler shop.
Oostenrijkse vlag ophangen. Veel plezier!

Fun Lovin' Skier

Beetje googlen op “ski deko”; Zoeken op amazon.de. Duitse winkels die etalage materiaal verkopen.
Zo heb ik pisteborden, houten ski’s, piste pijlen (zwart, rood en blauw) etc. gevonden om ons tuinhuis aan te kleden. Biertafel erbij, zoeken in fanshops van biermerken (Erdinger, Paulaner), Almdudler shop.
Oostenrijkse vlag ophangen. Veel plezier!

FLS70 op 11 jan 2021 16:16

Hmm, dank voor de tips. Dat laatste hebben we inderdaad al binnen. Pisteborden en pistepijlen krijg ik maar niet voor elkaar. Denk dat je handiger bent in zoeken dan ik. Nu nog hopen op wat sneeuw zodat we toch nog het extra gevoel krijgen…

Weil Schifoan is des leiwaundste...

Sportshop denifl; sitour.at; Duitse ebay (piste markierung)
Het zoeken vond ik al een deel van het plezier. Volhouden, elke week even rondsurfen en wat geluk hebben.
Succes!

*bericht bewerkt door FLS70 op 13 jan 2021 17:00

Fun Lovin' Skier

Plaats een reactie