Rossignol Hero Elite Long Turn (LT)

Beste Wintersporter(s),

één jaar oude set GS ski’s. Afgezien van wat gebruikerssporen op de toplaag, zo goed als nieuw.
Zijn 182cm lang en 71mm onder de voet.

De ski’s zijn maximaal 5 dagen gebruikt als derde ski.

De vraagprijs is €350,-

Vriendelijke groet,
KajZ

null
null
null
![]

Heerlijke lat, aanrader voor iedereen die een gemakkelijk te skiën GS zoekt!

Edwin van Riel

Hoi Kajz

Heb je zo nog te koop staan? Ik ben mogelijk geinteresseerd.

In welke regio verkoop je ze?

Mvg,
Marco

Ha @marco282,

Ja, ze zijn nog te koop. Regio Noord-Holland.

Vriendelijke groet,
Kaj

Hoi KajZ,

Helaas, ik woon in het oosten. Noord Holland is me te ver weg om te komen kijken.

Succes met de verkoop!

Met het nieuwe seizoen in aantocht: de ski’s zijn nog te koop.

Dag KajZ,

Mooie ski’s, ik heb mogelijk interesse! Even voor de duidelijkheid; dit zijn ski’s uit seizoen 2019/2020 toch? Betekent dit dat ze de R22 plaat hebben of hebben zij de ‘Konect’ plaat die in eerdere seizoenen gebruikt werd? Ik hoor graag van je.

Groeten,
Rutger

Rutger, deze ski wordt al jaren met en zonder raceplaat verkocht. Keuze van de koper. Dit setje is zonder raceplaat, dus met Konect systeem.

Bedankt voor de uitleg, ik stuur een PM!

De meesten zullen echt geen raceplaat nodig hebben. Gewoon een heerlijke lat, t is dat er te veel overlap is anders kocht ik hem erbij ;). Heb ze gehad, helaas gesloopt ;)

Edwin van Riel

hoezo @evr66 je kunt nooit teveel ski’s hebben! ;)

hoezo @evr66 je kunt nooit teveel ski’s hebben! ;)

elisabeth101 op 14 sep 2021 17:17

Zodra je skiboxen van 2 meter breed gaan maken, ben je de eerste die het hoort (sterker nog, die het prototype koopt waarschijnlijk ;) ).

Maar zonder dollen, als gematigde cheater gs zijn deze onovertroffen.

Edwin van Riel

Yep, hele fijne en solide ski waar ook nog rustig mee te cruisen valt. Heb er ook eentje staan. Alleen weet ik niet meer hoe je kan zien van welk (bouw)jaar ze zijn. Sinds 2018 zijn ze amper veranderd qua looks. Er is een klein detail waar je het uit kan afleiden, maar ik ben het vergeten. Niet dat het uitmaakt, want ze zijn amper veranderd.

Iemand die de komende weken naar de sneeuw gaat en nog nieuwe ski’s zoekt? Deze zijn nog beschikbaar!

Hoi kajz
Mijn man 203cm 127 kilo schoenmaat 50 cm is op zoek naar eigen ski’s. Hij komt overal vanaf ,(puur pistes) meer op kracht dan techniek. Als we ski’s voor hem huren geven ze meestal vanwege zijn gewicht wat stijvere ski’s mee ( progressor f19 etc) zouden deze ski’s iets zijn voor hem kijkende naar zijn postuur?

Ha Daphne,
Deze ski’s zijn stijver dan F19’s. Het is een consumenten GS lat die breed inzetbaar is. Afgaand op mijn eigen postuur (195cm/100kg) en het beschreven ski niveau van je man denk ík dat het een prima match kan zijn. Let wel op, deze ski is gemaakt voor grote bochten. Kleine bochten kun je er prima meer skiën, maar de ski heeft een duidelijke voorkeur voor langere bochten.
Hoop dat je hier wat aan hebt, mocht je verder vragen hebben: let me know!
Groet,
Kaj

Dankjewel voor de info en zijn skischoenmaat is geen probleem voor de bindingen?

Dankjewel voor de info en zijn skischoenmaat is geen probleem voor de bindingen?

Daphne76 op 13 feb 2022 21:09

Mag hopen dat zijn voeten niet echt 50 centimeter lang zijn 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Heeft je man eigen skischoenen? Zo ja, op (vaak de zijkant) van de zool staat een aantal millimeters. Als je dat even kan nakijken, kijk ik even of de bindingen op dat aantal ingesteld kunnen worden!

365mm

Ik kijk het morgen even na, ik verwacht geen problemen :)

Super. Ik had je onder tussen al een pm gestuurd. Laat maar weten. En nee geen 50 cm. Maar maat 50🤪

Korte bochten geslipt zijn op deze lat sowieso geen probleem, wil je kortere bochten snijden, gaat dat wel flink techniek vereisen ;)

Edwin van Riel

Plaats een reactie