Wat mis je het meest

Een tegenhanger op het topic ‘Wat mis je nu niet’
(https://www.wintersport.nl/forum/topic/525055)

Wat mis je nu het meest?

Voor mij persoonlijk:
Het wakker worden met de zon die al opkomt, wetende dat het een fantastische dag gaat worden!

Kom maar door!

null
null
null
null

Dit dus…

Daar waar ik anders nu was geweest…
https://www.bergfex.com/winterberg/webcams/c7409/

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

LA NORMA😍☃️

LA NORMA😍☃️

Wat ik het meeste mis…de bergen.

null
null
null
null

Dit dus…

Bennie op 24 jan 2021 12:59

ja dit

Wat mis ik het meeste?

Goede vooruitzichten op wintersportvakantie

Born to run. B.S.

Zonder zorgen kunnen vertrekken naar de sneeuw als ik daar zin in heb

Gang is alles

null

Mijn kleinkinderen 😍🙈. De rest heb ik

null

Dienten Die Alte schule

Het gevoel dat de winter één groot feest is ipv een eindeloze, natte, grauwe en donkere reeks dagen waar maar geen eind aan lijkt te komen.

Life is what happens while you were checking your phone

Ik mag niet al te hard zeuren, want persoonlijk kan ik nog toerskiën, langlaufen en ijsklimmen.

Maar ik het mis het verschrikkelijk om samen met mijn zes jarige dochter door skigebieden heen te glijden.

Click. Click. Peace

Ik mis vooral de voorpret, januari en februari waren altijd prima te doen, wetende dat we in januari 4 dagen en in februari 8 dagen gingen skiën. Heerlijk, de reis, de bergen, de sneeuw, de blije gezichten van mij dochters, nichtje en neefje, het lekkere potje bier, de kaiserschmarrn, ‘s avonds volledig uitgeput op de bank in slaap vallen, de contouren van de bergen als je ‘s avonds nog even op het balkon zat om weer wakker te worden, dezelfde contouren de volgende ochtend, mijn gezin terroriseren om op tijd op de piste te staan, de cappuccino en strudel bij de eerste stop op de dag, zo kan ik overigens nog wel even doorgaan😥

De dagen met stralend weer nadat het een dagje gesneeuwd heeft. Waarbij ik s’ochtends het pisteplan bestudeer om te zoeken naar pistes die we absoluut nog eens moeten doen. Na wat heerlijke pistes te doen s’middags stoppen voor frittatensuppe. Om 15u stoppen aan een ligzetel met een zalige gluwhein. Nog snel een paar pistes doen en hopen dat je de laatste lift naar boven kan nemen. Eindigen met de veel te drukke dalafdaling en met veel tegenzin je ski’s uit te klikken. Moeilijk om iets te bedenken wat ik niet mis!

De blije en eensgezinde mensenmassa bij de liften en op het terras. Gewoon de gezelligheid.

fijne site hè, dat wintersport.nl?

De wekker om 07:00.

Al het bovenstaande… en nog veel meer…🙈

De wekker om 07:00.

Martin7182 op 24 jan 2021 23:34

Aanvulling: de wekker om 07:00, niet snoozen, en toch vol energie uit bed. Op een werkdag is dat toch iets anders… :-)

Als eerste de sneeuw en de berglucht en het goed slapen (is thuis wel eens anders…). Tussen het skiën door koffie, en kaisersmarrn op terras. Maar voornamelijk een week in de buitenlucht om je hoofd leeg te maken.

First tracks snowboarden op de ribbeltjes.

Vrijheid

Om je heen kijken en allemaal blije mensen zien. Zelfs hier op dit anders gezellige forum inclusief vrolijke wintersportvibe is de zuurgraad aardig hoog.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Alles wat te maken heeft met wintersport
De voorpret, weersvoorspellingen in de gaten houden, kijken of er nog wat nieuwe gear nodig is, inkopen doen, de reis, de frisse lucht, het skien, de pijn in je spieren, Weissen, Schnitzel, Wurst, sfeer etc

En aangezien het nu wel zeker is dat het er niet meer van komt mag de zomer wel komen (des te sneller het weer winter is) ;-)

Ik mis gewoon alles wat met wintersport te maken heeft…

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Nieuwe pistes ontdekken.
De eerste keer een nieuw pistekaartje ontvouwen en bestuderen.
De eindeloze besneeuwde vergezichten.
De chamoniard/gluhwein/jagerthee in dat leuke piste-restaurant.
Zien dat je kids inmiddels écht beter zijn dan jij en nog steeds beter worden…

Plaats een reactie