Organisatoren met aanbod appartementen en eigen skiles?

Hallo,
Kennen jullie skireisorganisatoren die appartementen aanbieden en skiles van eigen monitoren? Ik denk bv. aan de Vlaamse organisaties Skifriends, Josk, Vostravel, … maar die bieden enkel hotels aan. Wij vinden het wel leuk dat de kinderen elkaar goed leren kennen en dan vaak ook samen in dezelfde accommodatie zitten en 's avonds nog samen kunnen spelen. Ik hoop nog steeds dat we met Pasen een weekje kunnen gaan skiën… maar dan misschien toch liever op appartement dan op hotel.
Alvast bedankt!

Denk Reisbureau Tramontana in Waregem

Voor Vlaanderen:

  • Intersoc
  • Sunweb (FamFun aanbod)
  • TotallySnow (doorgelinkt vanaf het vroegere skikot)

Internationaal:

  • Club Med

Voor dit jaar heb ik mijn twijfels of het door zal kunnen gaan + vrees ik dat er geen open plaatsen zullen zijn (als er al aanbod is).

Zoek je naar een Vlaamse of Nederlandse organisatie?

ook: “Google is your friend” met zoektermen
nederlandstalige skiles site:.be
of
nederlandstalige skiles site:.nl

Glide on!

Denk Reisbureau Tramontana in Waregem

twin143 op 15 feb 2021 21:15

Deze kende ik nog niet. Bedankt!

Voor Vlaanderen:

  • Intersoc
  • Sunweb (FamFun aanbod)
  • TotallySnow (doorgelinkt vanaf het vroegere skikot)

Internationaal:

  • Club Med

Voor dit jaar heb ik mijn twijfels of het door zal kunnen gaan + vrees ik dat er geen open plaatsen zullen zijn (als er al aanbod is).

Zoek je naar een Vlaamse of Nederlandse organisatie?

ook: “Google is your friend” met zoektermen
nederlandstalige skiles site:.be
of
nederlandstalige skiles site:.nl

Vivace op 17 feb 2021 10:18

Het FamFun aanbod van Sunweb kende ik niet. Ja zeker, google is een goeie vriend van me, maar de combinatie van skiles en appartementen kreeg ik toch niet gemalkkelijk naar boven. Ik zoek een Vlaamse organistie. Bedankt om me op weg te helpen!

Skilikeapro een idee? Die regelen alles, en je hebt je eigen skileraar mee.

Ski good, or eat wood!

Voor vlaanderen… Famiski . Maar normaal g1an die dit jaar nergens meer naartoe

In normale jaren… verschillende groepen qua leeftijd/ niveau…

Voor vlaanderen… Famiski . Maar normaal g1an die dit jaar nergens meer naartoe

In normale jaren… verschillende groepen qua leeftijd/ niveau…

flap20 op 20 feb 2021 00:16

Famiski geeft begeleiding en lessen , maar heeft enkel hotels in het aanbod, dacht ik.

Hallo,
Kennen jullie skireisorganisatoren die appartementen aanbieden en skiles van eigen monitoren? Ik denk bv. aan de Vlaamse organisaties Skifriends, Josk, Vostravel, … maar die bieden enkel hotels aan. Wij vinden het wel leuk dat de kinderen elkaar goed leren kennen en dan vaak ook samen in dezelfde accommodatie zitten en 's avonds nog samen kunnen spelen. Ik hoop nog steeds dat we met Pasen een weekje kunnen gaan skiën… maar dan misschien toch liever op appartement dan op hotel.
Alvast bedankt!

sylvie_c op 15 feb 2021 20:43

Axion Ski biedt appartementformule aan maar deze winter is het aanbod beperkter dan gebruikelijk door Covid. Zie: https://www.axionski.com/formules/appartementformule/…

Voor vlaanderen… Famiski . Maar normaal g1an die dit jaar nergens meer naartoe

In normale jaren… verschillende groepen qua leeftijd/ niveau…

flap20 op 20 feb 2021 00:16

Ken ik ook, maar idd enkel hotels

Plaats een reactie