Met camper naar Maria alm

Dit onderwerp gaat over de bestemming Maria Alm

Hallo weet iemand een appartement in MariA Alm waar we ook de camper kunnen parkeren?

Gr maria

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 17 feb 2021 16:48

Misschien kun je op de plattegrond van maria Alm een beetje zien waar parkeer gelegenheid is.
App Sonnelicht heeft parkeerplek vlak naast en tegenover, Landal green zit vlak naast parkeerplaatsen. Hotel Niederreiter heeft ook genoeg parkeerplek. https://www.google.com/maps/place/5761+Maria+Alm,+Oostenrijk…

Dienten Die Alte schule

Hallo weet iemand een appartement in MariA Alm waar we ook de camper kunnen parkeren?

Gr maria

Oakley op 17 feb 2021 14:05

Moet het per se Maria Alm zijn? Bij ons appartement in Dienten kun je prima parkeren met een Camper.

Peter Pos

Hallo weet iemand een appartement in MariA Alm waar we ook de camper kunnen parkeren?

Gr maria

Oakley op 17 feb 2021 14:05

Het is me niet duidelijk of dit om huur of om koop gaat?

Ken ik wel ja. Maar misschien goed om iets gedetailleerder aan te geven wat je zoekt, voor hoeveel personen, voor wanneer etc.

Het zou voor 26 febr 2022 zijn en dan 2 app voor 4 en 5 pers.

Houd er rekening mee dat de meeste appartementverhuurders niet zitten te wachten op ‘logees’ op de parkeerplek.

Life is what happens while you were checking your phone

@Leon100 misschien gebruikt ze hem aleen voor vervoer :)

Dienten Die Alte schule

Als je wat meer in de dorpskern wilt zitten zijn de parkeerplekken niet overal even ruim. Met een 5.25m lange pickup kon ik meestal net terecht. Achteraan het dorp kun je grote wagens wel wat makkelijker kwijt, net zoals rondom de huizen bij de Abergbahn.

@Leon100 misschien gebruikt ze hem aleen voor vervoer :)

Elly3 op 27 feb 2021 15:45

Ha, ja natuurlijk: lekker veel ruimte voor de bagage 😀

Life is what happens while you were checking your phone

2 jaar terug bij Liebmannhof verbleven. Diverse app. en genoeg ruimte voor een camper. Wel elke dag 5 min. met de auto naar het dorp, maar dat ging prima.

Haus Sion heeft appartementen waar je prima de camper bij kunt parkeren.

Als je via AirBNB zoekt in Maria Alm/ Saalfelden en dan op de kaart kijkt bij Schinking (straatnaam) kom je diverse appartementen tegen.

Voor de deur een groot parkeerterrein. Aan de overkant heb je de Hinterreit lift en de bushalte. Lopend naar centrum Maria Alm is kleine 10 min. Met de auto ben je in 3 min bij de Natrun lift.

Voor campers is er speciaal een camping in Maria Alm (zomer en winter). Bij Schinking is niet de bedoeling om daar campers te parkeren (en of in te slapen).

Richting de Aberg is er een camping voor campers bij Schinking is het verboden voor campers.

@gerjon, om in te slapen kan ik me voorstellen, maar waarom zou je er niet mogen parkeren?

Check het anders ter plekke, er is een groot parkeerterrein vlakbij Maria Alm en daar kan je volgens mij wel even een camper parkeren (net voorbij de Shell pomp).

Plaats een reactie