Gezocht: Kleding voor recycle project

Wij zijn bezig met een project om wintersportkleding te recyclen tot nieuwe producten en zijn opzoek naar mensen die graag afstand doen van oude kleding. Denk hierbij aan jassen, broeken etc.

Het gaat vooral om kleding die gebruikt kan worden om een 2e leven te geven en die je zelf niet verkoopt maar eerder weggooit.

We werken samen met een werkplaats en mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en toveren deze oude kleding graag om tot iets nieuws. Denk hierbij bijvoorbeeld aan tassen.

Mocht je kleding hebben waar je afstand van wilt doen en graag terug ziet als een product met een 2e leven. Dan horen wij dat graag.

Ik heb nog een blauwe killtec jas. Nog in prima staat, maar wordt niet meer gebruikt. Hoe zamelen jullie in?

Sorry voor de late reactie @robinvandeneertwegh. Wij kunnen het ophalen en anders een verzendlabel sturen voor Homerr (scheelt weer een hoop CO2)

Hoi Chef,

Ik woon in Geldrop weet niet of dat in de buurt is?

Nee dat is helaas niet in de buurt. Stuur mij anders even in een PM je naam, adres en e-mail. Dan stuur ik je een verzendlabel

Ik heb nog wel een hoop fleeces (volwassenen en kindermaten) liggen. Is Twente op ophaalafstand? Zo niet dan graag een label, stuur ik het op.

@Erik> Ik heb nog wel een hoop fleeces (volwassenen en kindermaten) liggen. Is Twente op ophaalafstand? Zo niet dan graag een label, stuur ik het op.

Erik_Pigge op 26 apr 2021 10:52 Altijd welkom, wil je mij een PM sturen met je naam, adres en email. Dan stuur ik je een label

Plaats een reactie