(Voorbereidingsdag) anwarter Snowboard Snowsportsacademy

Hallo allemaal,

aanstaande zondag is een voorbereidingsdag voor Anwarter van Snowsportsacademy. Na lang twijfelen heb ik eindelijk besloten dit jaar mijn anwarter-opleiding te doen, en hopelijk volgend jaar meteen de Nederlands Snowboardinstructeur niveau 4 erachteraan.

Door een opleiding te doen met volledig onbekenden, twee keer een week lang met (nu nog) onbekenden om mij heen, waarvan 1 week in Oostenrijk, is voor mij een mega-stap uit m’n comfortzone, en vind het ook echt superspannend

Waarom geen Landes? Ik werk als ZZP’er in de IT, en doe de opleidingen vooral om zelf nog beter te leren boarden, maar wel met de optie om gevorderden les te kunnen/mogen geven, aangezien me dat leuk lijkt. Echter ik heb niet per se de behoefte om verplicht les te gaan geven in kinderland in Oostenrijk om verder te “mogen” met de Landes.

Heel eerlijk; ik twijfel ergens nog steeds of ik een geschikte leraar zou zijn, maar als ik het niet probeer zal ik het nooit weten; je passie kunnen delen/overbrengen met/op anderen zou voor mij wel een mooie afwisseling zijn op mijn kantoorbaan. Mocht ik niet geschikt zijn als leraar, dan kan ik in elk geval zelf nog meer genieten van mijn hobby :)

Ik ben benieuwd of er meer mensen van hier de opleiding gaan doen op deze data (ervan uitgaande dat deze door gaan):
Voorbereidingsdag: 11 April (Il Primo, Bergen)
NSI1: 3 t/m 7 mei, Snowworld Amsterdam
Anwarter deel 2 (indien deel 1 succesvol is :) ) 10-17 juli Kaprun/Bruck

*bericht bewerkt door ronaldkoopmans op 06 apr 2021 15:31

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

Je hebt alvast goeie zelfkennis, dat gaat iig helpen als leraar. Succes!! :D

Een beetje gezonde spanning is goed toch. Ik heb hetzelfde gevoel gehad, was mega zenuwachtig. Komt goed! Je komt in een groepje terecht met mensen die dezelfde passie als jij hebben. Dat kweekt al snel een band! Of je lesgeven leuk gaat vinden dat zie je vanzelf wel toch :)

Veel plezier!

Plaats een reactie