19/02/22 - 26/02/22 Wintersport in groepsverband (rond de 30 jaar) - Oostenrijk

Hi mede wintersportliefhebbers,

Mijn vriendin heeft dit jaar een nieuwe baan gekregen in het onderwijs (Engels docent, Regio Noord) waardoor we niet meer gelijk lopen met de andere regio’s van familie en vrienden (Midden). Met z’n tweeën op wintersport kan natuurlijk, maar met een groep is natuurlijk veel leuker.

Wij zoeken andere gelijkgestemden om samen mee op wintersport te gaan in de voorjaarsvakantie 2022. Liefst naar Oostenrijk, want mijn vriendin is Duits (verstaat veel Nederlands, wij praten doorgaans Engels) en die wienerschnitzels heb ik afgelopen jaar echt gemist. Appartement, Hotel, in overleg.

Over ons

  • Allebei 30 jaar
  • Wonen in Utrecht
  • Skiër met ± 2 weken ervaring en snowboarder/skiër met ±25 jaar ervaring
  • Kleine auto voor max. 2 personen
  • Kennen vrijwel alle Duitse en Nederlandse Apres Ski Klassiekers

Eerste keer dat we iets posten. Het is nog ver weg, desondanks zien we graag jullie reacties tegemoet.

MVG,

Boyke

Ik ga het hier even volgen. De mensen waar ik zelf mee ga skiën kunnen niet bevestigen. Wie ben ik:

  • Mike
  • 37 jaar oud
  • Belg uit de regio Gent
  • 3 jaar op rij een week ervaring opgedaan in Oostenrijk (Zillertal)
  • Geen kennis van de apres-ski hits
  • Eigen auto met winterbanden en kettingen

Als er meerdere mensen zouden aansluiten zie ik dit zeker zitten. Wil geen derde wiel aan de fiets zijn ;-).

Hebben jullie een idee van budget?

Groeten!

Dag allen,

Speciaal voor dit bericht heb ik ook een account aangemaakt.
Dit is mijn info:

  • Oguz
  • 31 jaar
  • Omgeving Dordrecht
  • 3 keer naar Val Thorens geweest met snowboard en tussendoor wat indoorhallen (7 jaar geskateboard)
  • Geen kennis van de apres-ski hits (ook niet zo’n feestbeest meer)
  • Nintendo 64 die mee kan gaan
  • Eigen auto (hatchback) zonder winterbanden en kettingen (kan ik eventueel aanschaffen)

Ik sta overal voor open als er maar mooie bergen zijn :)

Groetjes Oguz

Ohja mijn Engels is uitstekend und Ich spreche bitte Deutsch :P

*bericht bewerkt door Owieboard op 12 sep 2021 14:00

pb gestuurd! :D

mvg

Had graag mee gewild, maar zag pas na posten de datum en ik heb 1 week later vakantie.
Veel plezier!

*bericht bewerkt door Maris86 op 07 okt 2021 23:41

Plaats een reactie