sfeer in hintertux

wij gaan eind oktober of in november skien op de hintertux, maar hoe is het daar dan in het dorp? rustig of uitgestorven, of druk en gezellig?

Heeey bart.

Ik weet dat je in hintertux een grote apres ski tent hebt. Hintertux tenne waar veel grote apres ski namen optreden. Voor de rest stelt het plaatsje niets voor en moet je er niet al teveel van verwachten.

Ik kan bevestigen wat Bobby meldt, het is maar een klein dorpje waar niet al te veel te doen is. Wel leuk om een paar dagen te verblijven maar niets bijzonders. Voor de apres-ski kun je beter een paar dorpjes terug gaan… Mayrhofen!

Stijn : dan is mayrhofen ook nog niet echt veel te doen in november hoor :)

@Jasper, als er dan al überhaupt sneeuw ligt :-) Het is in ieder geval een veel leuker dorpje… met de bus apres skiën in Mayrhofen vanuit Hintertux… hmm? Schiet ook niet echt op.

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

weet wel dat je er in de zomer niet moet zijn hahaha.
was leuk om op je board te eindigen tussen de mensen op slippers en korte broek maar dat was het ook.
wel 2 dagen een vers laagje sneeuw gehad en dan is het tot een uur of 11 leuk.

Zo na een frisse laag poedersneeuw kan mijn dochter ook van het weekend lekker skieen in hintertux daar is de kleine en grote tenne en op het moment en in november zijn er veel skiclubs aanwezig om daar te skieen hier in het dal is het rustig tot de kerst dan begint het seizoen echt maar in tux is het eind okt begin nov

gr Karin

Plaats een reactie