vliegreis incl transfer

volgende week zaterdag ga ik een weekje naar obertauern.
ik ben al een paar weken naar de prijzen aan het kijken op internet om eventueel met het vliegtuig tegaan
eindelijk heb ik het voor elkaar. 205 euro voor een retourtje eindhoven-salzburg, en 53 euro voor de transfer (ook retour) salzburg obertauern.
daar kan ik niet voor met de auto rijden, dat kost me alleen al min. 250 euro aan benzine
dit is voor mij de eerste keer dat ik met het vliegtuig op wintersport ga. ben ook erg benieuwd hoe het bevalt.
ik hou jullie op de hoogte.

hit and run

Het is ons goed bevallen! Relaxed!
Wij betaalden 325 euro 2 personen retour incl. transfer
Groningen-Innsbruck Innsbruck-Dolomieten

(wel met airmiles :-) )

Hoeveel bagage mag een wintersporter meenemen?
Ski’s - sticks en skischoenen zijn al een aardig volume. Neem daarbij de skikledij …
Hoe doen jullie dat, of huren jullie ter plaatse?

Dat kun je bij Transavia zelf aangeven. Ik had per persoon 20 kg. gedaan. Als je je skiuitrusting meeneemt komt dat er nog overheen, dat kost 40 euro per persoon retour. Wij hadden het geluk dat er mensen met de auto gingen dus die hebben onze schoenen en ski’s meegenomen. Je mag ook nog 10 kg. handbagage meenemen.
Ik weet niet wat huren kost maar anders hadden we het gewoon meegenomen, eigen spullen is toch wel het prettigst.

Ik ga nu , dit WE, met de wagen.
Maar zal, waarschijnlijk, mijn skimateriaal ter plaatse laten.
In de kelder van mijn gastgezin is plaats genoeg.
De brandstofprijzen beginnen de pan uit te swingen.
Dan bekijk ik volgend seizoen wat mij het voordeligste is, daar ik steeds alleen reis.
Bedankt voor de info!

Volgens mij als je alleen gaat kan het sowieso uit als je op een gunstige tijd boekt. Ik had al in augustus de vlucht geboekt en heb het zo nu en dan in de gaten gehouden. De vlucht is qua prijs een hele tijd ongeveer gelijk gebleven (soms iets duurder, scheelt een paar tientjes. Je moet niet wachten tot het laatste moment want dan is het wel een stuk duurder.

@ Petra: daar zit hem het probleem. Ik wacht tot de laatste moment. Nu donderdag bekijk ik de weerkaarten en zal dan voor een kamer bellen.
Als alles goed zit vertrek ik nu zaterdag…

ben net terug van een weekje skien . Was alleen , vliegen naar Innsbruck, transfer en hotel met halfpension.In Nauders was het hotel, lekker hoor binnen 1.15 was ik in Innsbruck en nog 1 uurtje met de taxi en je bent in je hotel.
Ik had bij OAD geboekt een pakket dus alles zat inbegrepen. Voor €10,- kon ik skischoenen/tas en skies meenemen buiten de bagagge van 20 kg.
Het is dat ik het alleen zijn minder vond en er geen wintersport groeps reizen met het vliegtuig zijn anders tejkene ik daar weer meteen voor. Oftewel, het alleen zijn vooral na het skieen vond in niks.

@Kris, als je door de weeks gaat met de ICE betaal je 105 euro retour Salzburg incl slaapplaats.Trein rijdt s’nachts
Van Salzburg-- Bisschofshofen 11 euro met de trein, zit je zo in Mulbach.

Dienten Die Alte schule

Petra,ik ben benieuwd naar de transfer naar de dolemieten.Dit was voor ons het duurste van van de reis.

Plaats een reactie