vragen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winklmoosalm - Steinplatte

Als ambassadeur van Waidring/Steinplatte stel ik mezelf graag ter beschikking om vragen over het skigebied te beantwoorden.
je kan me ook altijd een direct berichtje naar mijn profiel hier op wintersporters sturen dan is de kans dat ik snel antwoord groter.

verder sowieso al pluspunten door op de site van steinplatte/waidring te kijken, van zelfsprekend een geweldig skigebied!

is dit gebied geschikt voor een beginner
en kan je van te voren skihuur regelen en geef dat nog korting
en waar kan je het beste ski*s huuren

Pim,

Zomaar wat vragen die me te binnen schieten:

Wat is je ervaring met het skigebied rond de kerst?
Klopt het dat het skigebied, net als Fieberbrunn, goed te bereiken is met de skibus vanuit St. Ulrich?

Hallo Gast 510 en 784,

Sorry van mijn erg late reactie, echter is Wintersporters gestopt met het ambassadeurschap voor skigebieden en heb ik dus geen meldingen meer spijtig.

Om jullie vragen als nog te beantwoord voor eventueel andere; Het gebied is uitermate geschikt voor beginners met veel blauwe pistes maar daarbij ook voor de (beginnende) gevorderde interessant.
Ski’s huren kan vooraf er zitten 2 intersport winkels in het dorp (naam: kienpointner) waarbij je ook online kan reserveren.

Daarnaast is ook de bereikbaarheid inderdaad erg goed te noemen Gast510, tussen alle dorpen in Schneewinkel rijd een gratis (relatief rustige) skibus.

Ik hoop dat ik andere hiermee in de toekomst alsnog geholpen heb.

Pim

bovenstaande bericht is dus van mij afkomstig :)

Ik weet niet of Gast784 dit na 2 jaar nog gaat zien :P

Gang is alles

Kans is groot van niet nee:p

Het is overigens nog geen jaar geleden he jesper…

Plaats een reactie