wat te doen in La Norma

hey

ik ga in januari met mijn grootouders (65j) naar La Norma.Vermits zij niet mee skiën vroegen ze zich af wat zij dan tijdens ons verblijf zouden kunnen doen. Heeft er iemand tips wat je kan doen in la norma en omstreken??
gr

Sorry voor mijn mening maar ik zou uw vakantie niet willen verbrotten. Ligt die reis naar La Norma al vast ? Ocharme voor u en zeker voor uw grootouders als dat zo zou zijn. Dan zou ik voor te beginnen al uitwijken naar Aussois.

De reis ligt nog niet vast. maar wat is er dan zo slecht aan la norma?

Een skipiste heeft ook slaap nodig...

Al chance! De zon zie je hier niet (toch zeker niet in december-januari), en ook niet in het dorp. Je skiet dus gewoon nooit in de zon. Dat zou voor u een ramp zijn en zeker voor uw grootouders een catastofe. Er is volgens mij maar één snelle stoeltjeslift en een gondellift. In Aussois waar je met de skipas ook kunt skiën heb je wel zon door de zuidhelling.

De vraag is wat je grootouders zouden willen doen in La Norma. In de zon zitten bestaat niet.

Hoe kom je eigenlijk bij een keuze voor La Norma ? Het enige voordeel is dat het vlak aan de autosnelweg ligt, maar zo zijn er nog meer gebieden.

Als je wil mag je zeggen aan welke eisen een gebied moet voldoen.

Plaats een reactie